Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag har varit secretly glad att det har varit en Glee paus just nu :$ Vet nån när nästa avsnitt kommer?
5 jan, 2012 15:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag har varit secretly glad att det har varit en Glee paus just nu :$ Vet nån när nästa avsnitt kommer? Den 17:e... ouo 5 jan, 2012 15:49 |
|
Borttagen
|
Härligt
5 jan, 2012 15:50 |
|
hyperion
Elev |
Skrivet av childhoodlight: Följer någon här Dianna Agron på Tumblr? :>> Jaaa, hon är så cute haha. Någon som såg den fina konversationen Chord och Chris hade på twitter igår? Lovar att Chord trollar tumblr (han hade länkat en tumblr länk för ett tag sen....) och gjorde det för att döda alla Kummers. Heh. He's the best canoe captain ♥ ![]()
5 jan, 2012 15:51 |
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av childhoodlight: Följer någon här Dianna Agron på Tumblr? :>> Har kollat hennes tumblr men följer den inte c: ![]()
5 jan, 2012 15:53 |
|
EmahS
Elev |
Oh my. Han var med i The Glee Project Du måste se det. eller kolla in på youtube iallafall Spoiler: Tryck här för att visa!
5 jan, 2012 16:10 |
|
hyperion
Elev |
5 jan, 2012 16:26 |
|
Borttagen
|
Så illa är dom inte ;p
5 jan, 2012 16:36 |
|
Celebikai
Elev |
![]() (varför hatar du alltid på blaine? ;__; Har sett andra säsongen + några avsnitt av säsong 3, ser inga fel med honom) ![]()
5 jan, 2012 17:09 |
|
Borttagen
|
Om jag ska vara helt ärlig så gillar jag dom bara för deras kläder annars är dom som far-pitched robotar som föräldrar skulle favorisera och se dom som ''perfekta'' pojkvännerna.
5 jan, 2012 17:12 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen