GRYTHENPUFF
Forum > Off Topic > Klubbar > GRYTHENPUFF
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lills
Elev |
Skrivet av Borttagen: God morning! Hur länge sover ni på morgonen? Jag sover olika, och i dag till ungefär nu Morgon! Jag brukar oftast sova till 11 eller 12, men idag vaknade jag 9... (Finsk tid) ![]()
8 aug, 2012 09:36 |
|
Cindy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Mornin' Jag lyssnar på musik och är här, själv då?? Ingenting direkt, jag tänkte hämta mina hörlurar och lyssna på musik jag också Typ jag också, eller jag lyssnar på ljudet av TV:n för att min bror tittar på den xP
8 aug, 2012 09:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lills: Skrivet av Borttagen: God morning! Hur länge sover ni på morgonen? Jag sover olika, och i dag till ungefär nu Morgon! Jag brukar oftast sova till 11 eller 12, men idag vaknade jag 9... (Finsk tid) Är du i finland? Jag har bara varit där en gång när jag var liten,träffat släckten. (Min mormor har 15 eller 11 syskon, men nu lever bara 9 av dom) 8 aug, 2012 09:38 |
|
Borttagen
|
Cindy Oki
8 aug, 2012 09:40 |
|
Tonks_xD
Elev |
8 aug, 2012 09:41 |
|
Borttagen
|
8 aug, 2012 09:41 |
|
Cindy
Elev |
8 aug, 2012 09:42 |
|
Tonks_xD
Elev |
8 aug, 2012 09:44 |
|
Borttagen
|
Vilket är erat favoritnöjesfält?
1.Liseberg X. Gröna lund 2. Axels nöjesfelt (Eller vad det nu heter 3. Legoland K. Annat Jag tycker X Har inte varit på Legonlan, har varit på liseberg, har inte varit på Axels nöjesfält (Eller var det nu heter) 8 aug, 2012 09:45
Detta inlägg ändrades senast 2012-08- 8 kl. 09:46
|
|
Clementin
Elev |
Jag är med!
8 aug, 2012 09:46 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen