Livet efter livet
Forum > Fanfiction > Livet efter livet
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Okej. Nu ska jag försöka bli lite ledsen .. xD
24 sep, 2012 16:44 |
|
Emma Granger
Elev |
NEJ! JAG VILL INTE ATT DU SKA BLI LEDSEN! DÅ BLIR JAG LEDSEN....
Trött tjej <333 24 sep, 2012 16:48 |
|
Lucy och Rose
Elev |
24 sep, 2012 16:48 |
|
JosefinFini
Elev |
24 sep, 2012 17:04 |
|
Borttagen
|
Jag har skrivit nån mening hehe ♥
24 sep, 2012 17:20 |
|
Lucy och Rose
Elev |
24 sep, 2012 17:51 |
|
AnMel
Elev |
Jag vet precis hur det känns. I vissa fall beror det inte ens på att man inte har tid. Man måste få in rätt känsla för att kunna prestera så bra som möjligt, och man blir bara missnöjd om det inte blir "bra nog". Men vet du vad; Det kommer en tid då det bara flyter på - då orden flödar ner och fingrarna glöder av skrivlystnad.
Du behöver inte skämmas över detta; för det finns så mycket som kan stå i vägen för ens skrivande, även ifall man med hela sitt hjärta vill få ner något läsbart. Det kan vara att man inte har tid, har för mycket skolarbete, inte har ork eller lust, eller att man helt enkelt har ett annat liv - utanför datorn. Men du ska fortfarande veta att även ifall du inte skriver så ofta, så slutar vi läsare inte att älska det! Varför skulle vi? Inget blir sämre bara för att det tar längre tid. Tvärtom, skulle jag vilja säga. Jag sätter kvalité före kvantitet och jag förutsätter att desto längre tid det tar; desto bättre blir det. Bara man tar den tid man behöver utan att tvinga fram det så går det bra. Jag vet att jag inte kommenterar här så mycket, men du har så många, fina läsare som stjäl mina ord och gör det åt mig. Och dessa borde vara tillräckligt för att du ska förstå värdet i det du skriver och hur det uppskattas och älskas av mugglisarna som läser det. Vi väntar tålmodigt efter mer, men förväntar oss inte att du ska stressa fram något. Måste bara få det här sagt, så att du slutar att hacka ner på dig själv. Tack för att du lägger ner så mycket tid och ork på den här novellen. Det uppskattas mycket! ♥ Exchange [SV] | The 1D-games 24 sep, 2012 17:53 |
|
Lucy och Rose
Elev |
24 sep, 2012 17:55 |
|
Borttagen
|
Åh, gud. AnMel - tack så jättemycket verkligen, du får mig att fatta. TACK ♥♥♥ Det betyder mer än mest!
24 sep, 2012 18:20 |
|
JosefinFini
Elev |
24 sep, 2012 18:45 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen