Eran "Harry Potter-hörna"
Forum > Harry Potter > Eran "Harry Potter-hörna"
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Varsågod
29 feb, 2012 20:10 |
|
Fågel-Fenix
Elev |
Skrivet av Rawenclaw98: Skrivet av Borttagen: Coolt! Vart ifrån beställde du det? ------------------------------------------- Just nu ligger min Harry Potter-hörna lite utspritt i huset, men jag tänkte snickra ihop en liten Harry Potter-låda nån dag. här Fågel-Fenix tack så mycket men jag kan tyvärr inte svara på din fråga synd ![]()
29 feb, 2012 20:19 |
|
_H.P_H.G_R.W_
Elev |
Oh, tack! Du fick mig att bli inspirerad till att skapa en helt egen HP-hörna i mitt rum. Ska nog fixa det i morgon. Tack än en gång!
jag är en idiot så troligtvis är mina inlägg idiotiska också 29 feb, 2012 21:10 |
|
Fågel-Fenix
Elev |
29 feb, 2012 21:12 |
|
Borttagen
|
Jag måste göra en ny...
29 feb, 2012 21:22 |
|
Johnte
Elev |
29 feb, 2012 21:23 |
|
Borttagen
|
Ja min gamla är liksom rörig :p
29 feb, 2012 21:24 |
|
Johnte
Elev |
29 feb, 2012 21:38 |
|
Borttagen
|
Typ bygga en special hylla
29 feb, 2012 21:51 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Typ bygga en special hylla bra idé! And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 29 feb, 2012 21:52 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen