The dark side
Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
DeathDownAlex
Elev |
^Oh jag har det mesta, skalpeller, knivar, nålar, various sharp objekts, sånt som kan behövas när man bryter sig in på en bank.
28 dec, 2011 16:40 |
|
Minidjuret
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Twix: ^ Skrivet av Twix: Skriver [size=xxpt] och efter skriver man [/size ] (utan mellarum) vid X:en skriver man hur stora man vill ha. Funkar inte! Du ändrar xx:en till typ 30 eller något. 28 dec, 2011 16:43 |
|
MizzNina
Elev |
Skrivet av Minidjuret: Ok,ok, jag fattar int ett skit av vad ni snackar om, men jaja. En sak har jag noterat, detta är vårt märke nu ♆. ALLA måste ha det på sin profil, så är det bara... ♆ I have zse pink mark on my profilsida now! "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 28 dec, 2011 16:47 |
|
Borttagen
|
^ amazing!
Skrivet av DeathDownAlex: ^Oh jag har det mesta, skalpeller, knivar, nålar, various sharp objekts, sånt som kan behövas när man bryter sig in på en bank. jag tar allt! 28 dec, 2011 16:55 |
|
Dobby, a free elf
Elev |
JOINAR
Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad. 28 dec, 2011 17:22 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Skrivet av Borttagen: ^ amazing! Skrivet av DeathDownAlex: ^Oh jag har det mesta, skalpeller, knivar, nålar, various sharp objekts, sånt som kan behövas när man bryter sig in på en bank. jag tar allt! En kaka tack 28 dec, 2011 17:25 |
|
xXEvilEd96Xx
Elev |
Joinar den mörka sidan
I'm so angry, you think I read Twilight! 28 dec, 2011 17:41
Detta inlägg ändrades senast 2011-12-28 kl. 17:44
|
|
DeathDownAlex
Elev |
^Du måste ladda upp bilderna på någon hemsida först.
28 dec, 2011 17:43 |
|
xXEvilEd96Xx
Elev |
oki
I'm so angry, you think I read Twilight! 28 dec, 2011 17:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: e medsnart, snart, snaaaaart! förresten, vilka är med på att göra inbrott på Gringotts? ^^ 28 dec, 2011 18:29 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen