@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kedjebrev
Elev |
sannaaa tror det hette insecum (hahaha) eller något, utanför alanya iaf o.o
http://Kaosregn.blogg.se
16 okt, 2012 19:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kedjebrev: sannaaa tror det hette insecum (hahaha) eller något, utanför alanya iaf o.o Side är nära alanya och antalya 8D 16 okt, 2012 19:11 |
|
Borttagen
|
Visste ni att...
ca 0.00000222157 % av jordens befolkning är medlemmar på mugglarportalen Spoiler: Tryck här för att visa! 16 okt, 2012 19:11
Detta inlägg ändrades senast 2012-10-16 kl. 19:12
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Visste ni att... ca 0.00000222157 % av jordens befolkning är medlemmar på mugglarportalen... Spoiler: Tryck här för att visa! nej seriöst?! det ser ju jättemycket ut, haha XD 16 okt, 2012 19:12 |
|
Pixie
Elev |
16 okt, 2012 19:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av DarkBells: Skrivet av Borttagen: Skrivet av DarkBells: Skrivet av Borttagen: Finns det någon i denna värld som har lust att fangirla/nörda Vampire Diares med mig?... ... Om jag är nåon, så visst! </3 Rebekah i my heart! ♥♥ Taaaack!! Jag behöver verkligen någon att fangirla med. :3 Delena ♥ Haha, Delena </3 DamonhjärtaElena hela vägen alltså... ♥ Stefan... x( Jaaaa... </3 Ibland vill jag bara gråta för att Elena väljer Stefan och inte Damon... 16 okt, 2012 19:13 |
|
DarkBells
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av DarkBells: Skrivet av Borttagen: Skrivet av DarkBells: Skrivet av Borttagen: Finns det någon i denna värld som har lust att fangirla/nörda Vampire Diares med mig?... ... Om jag är nåon, så visst! </3 Rebekah i my heart! ♥♥ Taaaack!! Jag behöver verkligen någon att fangirla med. :3 Delena ♥ Haha, Delena </3 DamonhjärtaElena hela vägen alltså... ♥ Stefan... x( Jaaaa... </3 Ibland vill jag bara gråta för att Elena väljer Stefan och inte Damon... Haha, same here! xD
16 okt, 2012 19:15 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Visste ni att... ca 0.00000222157 % av jordens befolkning är medlemmar på mugglarportalen Spoiler: Tryck här för att visa! Oh my f*king god! Det var mycket O.O Spoiler: Tryck här för att visa! 16 okt, 2012 19:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av DarkBells: Skrivet av Borttagen: Skrivet av DarkBells: Skrivet av Borttagen: Skrivet av DarkBells: Skrivet av Borttagen: Finns det någon i denna värld som har lust att fangirla/nörda Vampire Diares med mig?... ... Om jag är nåon, så visst! </3 Rebekah i my heart! ♥♥ Taaaack!! Jag behöver verkligen någon att fangirla med. :3 Delena ♥ Haha, Delena </3 DamonhjärtaElena hela vägen alltså... ♥ Stefan... x( Jaaaa... </3 Ibland vill jag bara gråta för att Elena väljer Stefan och inte Damon... Haha, same here! xD xD 16 okt, 2012 19:16 |
|
LunaLovegood1
Elev |
16 okt, 2012 19:16 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen