@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
joel9324
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av joel9324: Skrivet av Borttagen: FÖR ALLA SOM VILL VETA DET SKA JAG TILL TURKIET IMROGON. YEAH. that's not fair. varför? vill också resa och komma bort från vardagen.
16 okt, 2012 19:02 |
|
DarkBells
Elev |
Skrivet av Borttagen: Finns det någon i denna värld som har lust att fangirla/nörda Vampire Diares med mig?... ... Om jag är nåon, så visst! </3 Rebekah i my heart! ♥♥
16 okt, 2012 19:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av joel9324: Skrivet av Borttagen: Skrivet av joel9324: Skrivet av Borttagen: FÖR ALLA SOM VILL VETA DET SKA JAG TILL TURKIET IMROGON. YEAH. that's not fair. varför? vill också resa och komma bort från vardagen. Ahaa x) Jag vill inte bort från skolan, jag kommer säkert hamna efter något enormt </3 16 okt, 2012 19:04 |
|
joel9324
Elev |
Hatar när man skriver att man är inne på mugglarportalen till en kompis och han säger "Seriöst."
muggle.
16 okt, 2012 19:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av DarkBells: Skrivet av Borttagen: Finns det någon i denna värld som har lust att fangirla/nörda Vampire Diares med mig?... ... Om jag är nåon, så visst! </3 Rebekah i my heart! ♥♥ Taaaack!! Jag behöver verkligen någon att fangirla med. :3 Delena ♥ 16 okt, 2012 19:04 |
|
Ginny00
Elev |
Jag vill ha Quinn Fabrays utseende, röst, personlighet och klädstil. Går det bra? Ja. Tack. ^^
16 okt, 2012 19:05 |
|
Kedjebrev
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kedjebrev: Skrivet av Borttagen: FÖR ALLA SOM VILL VETA DET SKA JAG TILL TURKIET IMROGON. YEAH. Vart i turkiet? SIDE 8D oki! Ska till Turkiet om drygt en vecka så är inte avundsjuk
http://Kaosregn.blogg.se
16 okt, 2012 19:05 |
|
DarkBells
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av DarkBells: Skrivet av Borttagen: Finns det någon i denna värld som har lust att fangirla/nörda Vampire Diares med mig?... ... Om jag är nåon, så visst! </3 Rebekah i my heart! ♥♥ Taaaack!! Jag behöver verkligen någon att fangirla med. :3 Delena ♥ Haha, Delena </3 DamonhjärtaElena hela vägen alltså... ♥ Stefan... x(
16 okt, 2012 19:06 |
|
Borttagen
|
16 okt, 2012 19:06 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Nellie dunkar musik i sina lurar o.O
16 okt, 2012 19:08 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen