@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
UUUUUUUUUUH, jag har suttit här och fryst i en timma, och NU märker jag att jag sitter på en filt som är typ hur gosig och varm som helst. Varför upptäckte jag den inte tidigare?
16 okt, 2012 18:46 |
|
joel9324
Elev |
16 okt, 2012 18:49 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: My beutiful kusin Elina på bussen idag (hon läste lita av det jag skrivt) "Det ser ut som en förfatare har skrivit det här. Förutom handstilen då, och personerna i det här..." Ska man bli glad eller vad? Ta det som en komplimang. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 okt, 2012 18:50 |
|
Borttagen
|
FÖR ALLA SOM VILL VETA DET SKA JAG TILL TURKIET IMROGON. YEAH.
16 okt, 2012 18:53 |
|
joel9324
Elev |
Skrivet av Borttagen: FÖR ALLA SOM VILL VETA DET SKA JAG TILL TURKIET IMROGON. YEAH. that's not fair.
16 okt, 2012 18:54 |
|
Kedjebrev
Elev |
16 okt, 2012 18:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av joel9324: Skrivet av Borttagen: FÖR ALLA SOM VILL VETA DET SKA JAG TILL TURKIET IMROGON. YEAH. that's not fair. varför? 16 okt, 2012 18:55 |
|
Borttagen
|
Finns det någon i denna värld som har lust att fangirla/nörda Vampire Diares med mig?...
16 okt, 2012 18:57 |
|
Kedjebrev
Elev |
Skrivet av Borttagen: FÖR ALLA SOM VILL VETA DET SKA JAG TILL TURKIET IMROGON. YEAH. Vart i turkiet?
http://Kaosregn.blogg.se
16 okt, 2012 19:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kedjebrev: Skrivet av Borttagen: FÖR ALLA SOM VILL VETA DET SKA JAG TILL TURKIET IMROGON. YEAH. Vart i turkiet? SIDE 8D 16 okt, 2012 19:01 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen