@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Irah
Elev |
Skrivet av Neeyum: Skrivet av Irah: Skrivet av Neeyum: Skrivet av Irah: Skrivet av Neeyum: jag funderar på att ta bort min användare på mugglis igen bara för att jag är så sur på twitter vart finns logiken Varför är du sur på Twitter? för att när jag ska logga in på datorn så säger dom att jag måste återställa mitt lösenord genom att dom skickar ett mail MEN DOM SKICKAR INGET FRIGGING MAIL HAR FÖRSÖKT 392 GÅNGER TYP fuck vad synd, men försök igen senare kanske? har försökt sen i fredags oh, that's not good
15 okt, 2012 18:55 |
|
themarauder
Lärare |
15 okt, 2012 18:58 |
|
M4L13
Elev |
![]() ALICE OBSERVERA ATT HÅRET OCH SVANSEN INTE KOMMER SE UT EXAKT SÅ MEN NÅT LIKNANDE MEN HUR BLEV DET TYCKER DU? Pixie
15 okt, 2012 18:59 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av M4L13: ![]() ALICE OBSERVERA ATT HÅRET OCH SVANSEN INTE KOMMER SE UT EXAKT SÅ MEN NÅT LIKNANDE MEN HUR BLEV DET TYCKER DU? Pixie naww söt! Spoiler: Tryck här för att visa!
15 okt, 2012 19:00 |
|
M4L13
Elev |
Skrivet av Pixie: Skrivet av M4L13: ![]() ALICE OBSERVERA ATT HÅRET OCH SVANSEN INTE KOMMER SE UT EXAKT SÅ MEN NÅT LIKNANDE MEN HUR BLEV DET TYCKER DU? Pixie naww söt! Spoiler: Tryck här för att visa! no. ahhaha cuz ahm a meanie. jag ska försöka göra några i klassen. yeah.
15 okt, 2012 19:01 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Caius: Äh, hä gjorde dom mä mej me. Hä gick bra ändå. (okej. cpspråk i know men u get the point)När ens körskolelärare ifrågasätter hur det är med synen så är det illa... Eller har jag fel...? 15 okt, 2012 19:01 |
|
Ginnyy
Elev |
15 okt, 2012 19:02 |
|
missy moon
Elev |
15 okt, 2012 19:06 |
|
M4L13
Elev |
jahaaaaa det var ett mordförsök idag i centrum...
inte ett mord hm tur att han överlevde av skottet iaf... even though det inte var en riktigt farlig pistol :I
15 okt, 2012 19:07 |
|
Caius
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Mjo, det kanske går bra just nu, för jag hade "ett litet synfel" när jag fick det dära godkännandet (eller vad fan det nu hette) när man skulle till att börja övningsköra. Vilket var typ tre år sedan. Dock har jag börjat se sämre och sämre sedan dess.Skrivet av Caius: Äh, hä gjorde dom mä mej me. Hä gick bra ändå. (okej. cpspråk i know men u get the point) När ens körskolelärare ifrågasätter hur det är med synen så är det illa... Eller har jag fel...? Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 15 okt, 2012 19:11 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen