Du märker att du är HP-skadad när...
Forum > Harry Potter > Du märker att du är HP-skadad när...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
JossiMarauder
Elev |
Skrivet av Elinaey: Det här var iof ett tag sedan (dvs 1månad typ) på engelskan så skulle vi se en film. Läraren förklarar:" det handlar om en pojke som växer upp i Storbrittanien på åttiotalet, och han har det inte så bra. Men så händer en sak... Ja ni får se" Och jag är 100% säker på att det är hp, men nej..... Det är Billy Elliot. Och man är nära att börja storgråta. Neej! Dumma lärare! Ta HP istället! So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 10 jul, 2015 00:22 |
|
Lele
Elev |
När man snart ska fylla elva år och det man (självklart) skriver upp på sin önskelista är ett brev från Hogwarts.
Mama, kudos for saying that. For spilling.
10 jul, 2015 07:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lele: När man snart ska fylla elva år och det man (självklart) skriver upp på sin önskelista är ett brev från Hogwarts. Eller man är över 11 och tänker "Försenade" och varje sommar tänker man "Försenade Igen" 10 jul, 2015 09:22 |
|
Lele
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lele: När man snart ska fylla elva år och det man (självklart) skriver upp på sin önskelista är ett brev från Hogwarts. Eller man är över 11 och tänker "Försenade" och varje sommar tänker man "Försenade Igen" Aa. Jag är jätterädd att ugglan inte ska hitta mig Mama, kudos for saying that. For spilling.
10 jul, 2015 11:53 |
|
JossiMarauder
Elev |
Skrivet av Lele: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lele: När man snart ska fylla elva år och det man (självklart) skriver upp på sin önskelista är ett brev från Hogwarts. Eller man är över 11 och tänker "Försenade" och varje sommar tänker man "Försenade Igen" Aa. Jag är jätterädd att ugglan inte ska hitta mig Ugglan kom vilse i midsommarvädret på min elfte födelsedag. Jag har fortfarande inte fått brevet! :o Det är försenat.... So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 10 jul, 2015 11:56
Detta inlägg ändrades senast 2015-07-10 kl. 22:32
|
|
Borttagen
|
När man inte får sitt brev och tänker
"Vilka virriga ugglor de har..." 10 jul, 2015 12:00 |
|
Holytail
Elev |
Skrivet av JossiMarauder: Skrivet av Lele: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lele: När man snart ska fylla elva år och det man (självklart) skriver upp på sin önskelista är ett brev från Hogwarts. Eller man är över 11 och tänker "Försenade" och varje sommar tänker man "Försenade Igen" Aa. Jag är jätterädd att ugglan inte ska hitta mig Ugglan kom vilse i midsommar på min elfte födelsedag. Jag har fortfarande inte fått brevet! :o Det är försenat.... Ja..... Tyvärr är mitt också försenat då jag fyller år på vintern! Så ugglan har antagligen tappat bort sig i en väldig snöstorm!!!
10 jul, 2015 14:58 |
|
luna lovegood 21
Elev |
Skrivet av Holytail: Skrivet av JossiMarauder: Skrivet av Lele: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lele: När man snart ska fylla elva år och det man (självklart) skriver upp på sin önskelista är ett brev från Hogwarts. Eller man är över 11 och tänker "Försenade" och varje sommar tänker man "Försenade Igen" Aa. Jag är jätterädd att ugglan inte ska hitta mig Ugglan kom vilse i midsommar på min elfte födelsedag. Jag har fortfarande inte fått brevet! :o Det är försenat.... Ja..... Tyvärr är mitt också försenat då jag fyller år på vintern! Så ugglan har antagligen tappat bort sig i en väldig snöstorm!!! Känner mig helt pessimistisk då jag har slutat hoppas på att jag är en häxa... Fast jag kan ju fortfarande få mitt brev... Man får ju det i Juli året man är 11 den 1 september... (Harry fick ju första brevet innan sin födelsedag) 10 jul, 2015 15:21 |
|
Evreka
Elev |
Skrivet av luna lovegood 21: Skrivet av Holytail: Skrivet av JossiMarauder: Skrivet av Lele: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lele: När man snart ska fylla elva år och det man (självklart) skriver upp på sin önskelista är ett brev från Hogwarts. Eller man är över 11 och tänker "Försenade" och varje sommar tänker man "Försenade Igen" Aa. Jag är jätterädd att ugglan inte ska hitta mig Ugglan kom vilse i midsommar på min elfte födelsedag. Jag har fortfarande inte fått brevet! :o Det är försenat.... Ja..... Tyvärr är mitt också försenat då jag fyller år på vintern! Så ugglan har antagligen tappat bort sig i en väldig snöstorm!!! Känner mig helt pessimistisk då jag har slutat hoppas på att jag är en häxa... Fast jag kan ju fortfarande få mitt brev... Man får ju det i Juli året man är 11 den 1 september... (Harry fick ju första brevet innan sin födelsedag) Tja... Jag har i alla fall numera en uggla som är "kläckt" på Leavesden. Men det verkliga skälet att jag inte fått något brev är, självklart Roa er med HP Puzzles på: Try & Trix (Engelska) 10 jul, 2015 22:17 |
|
Borttagen
|
När man tipsar sin vän om att skaffa en minnsallt för att komma ihåg bättre.
10 jul, 2015 23:07 |
Forum > Harry Potter > Du märker att du är HP-skadad när...
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen