@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
blev bara lite sur. Har kämpat med att rätta mina lapitel i min ff [utan dig lyser sjtärnorna) så at jag lunnde ändra dem. Men så kom jag på att jag har tagir bort min gammla användare
15 okt, 2012 18:31 |
|
Neeyum
Elev |
FUCK EVERYTHING
kommer aldrig kunna logga in på min twitter på datorn. BARA FÖR ATT FUCKING GMAIL HAR TAGIT BORT MIN MAIL fuck you 15 okt, 2012 18:34 |
|
Borttagen
|
2222 G 2 S 22 K
yeah! 15 okt, 2012 18:35 |
|
melle-hjrta
Elev |
jag vill ha mer nudlar
15 okt, 2012 18:37 |
|
Almson
Elev |
Skrivet av Solkatten: På onsdag nästa vecka ska vi se Hungerspelen med klassen och några andra klasser i skolan ♥ ♥ Fett awesome. Många i klassen har inte sett den. o.o Hur kunde de missa den?! NEJNEJNEJNEJNEJNEJ. HAR ALLA LÄST BOKEN!?!? Annars får de inte se filmen!!!! O.o :O :O xD
15 okt, 2012 18:38 |
|
Solkatten
Elev |
Min mage kurrar, vilket betyder att jag är hungrig. Give me some food!
Almson - Ehm... vissa hade inte ens hört talas om den. x'D Visste inte vad den handlade om, haha. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 okt, 2012 18:38
Detta inlägg ändrades senast 2012-10-15 kl. 18:39
|
|
Pixie
Elev |
15 okt, 2012 18:39 |
|
Solkatten
Elev |
Jag undrar varför. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 okt, 2012 18:39 |
|
M4L13
Elev |
15 okt, 2012 18:41 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 okt, 2012 18:42 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen