@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Katla
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Katla: Skrivet av Solkatten: alltså jag har aldrig varit på en gymnasiemässa men på mässor generellt finns det ju gratis saker vid typ varje stånd eller så? c: Vad är det man kan plocka hem från en gymnasiemässa och vart kan grejerna finnas? Jag såg inget förra året när jag var där med klassen men de i klassen hade plockat med sig en massa. Vart finns dem då? xD Så mycket folk så man ser inget, haha. alltså what vad är en gymnasiemässa själva grejen med mässor är ju stånden haha?? ♏︎ 15 okt, 2012 18:08 |
|
joel9324
Elev |
15 okt, 2012 18:12 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Katla: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Katla: Skrivet av Solkatten: alltså jag har aldrig varit på en gymnasiemässa men på mässor generellt finns det ju gratis saker vid typ varje stånd eller så? c: Vad är det man kan plocka hem från en gymnasiemässa och vart kan grejerna finnas? Jag såg inget förra året när jag var där med klassen men de i klassen hade plockat med sig en massa. Vart finns dem då? xD Så mycket folk så man ser inget, haha. alltså what vad är en gymnasiemässa själva grejen med mässor är ju stånden haha?? Finns grejerna där eller? Där man kan ställa frågor om linjerna etc.? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 okt, 2012 18:12 |
|
Danzi
Elev |
15 okt, 2012 18:14 |
|
melle-hjrta
Elev |
15 okt, 2012 18:15 |
|
Solkatten
Elev |
Längtar till maten är färdig ♥
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 okt, 2012 18:16 |
|
M4L13
Elev |
15 okt, 2012 18:17 |
|
Solkatten
Elev |
Jag önskar att jag bodde i Stockholm. -__-"
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 okt, 2012 18:22 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Solkatten: Jag önskar att jag bodde i Stockholm. -__-" Jag bor i Stockholm men önskar jag bodde hos Pixie vilket jag ska göra snart...
15 okt, 2012 18:25 |
|
Solkatten
Elev |
På onsdag nästa vecka ska vi se Hungerspelen med klassen och några andra klasser i skolan ♥ ♥ Fett awesome. Många i klassen har inte sett den. o.o Hur kunde de missa den?!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 okt, 2012 18:26 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen