@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Neeyum
Elev |
personer som är känsliga för svordomar bör inte läsa vidare
fuck you twitter i hate you i hate you I HATE YOU fuck you fucking bastard i hope you too drown in your pee ursäkta MEN JAG KAN INTE LOGGA IN OCH DOM SKICKAR INGET JÄVLA ÅTERSTÄLLNING AV LÖSENORDS-SKIT TILL MIN MAIL fuck you 15 okt, 2012 17:48 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Kom hem från skolan klockan tio över fem
Haha, nä, men seriöst, har så mycket att göra -.- Press............. BRA FÖR HÄLSAN NU OCKSÅ! Måste gå och äta och komma försent till ett musikalmöte sopm börjar klockan sex.. Ja, jag vet att alla bryr sig! 15 okt, 2012 17:53 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Pixie: Den tecknade Alice är så mkt bättre än den tecknade Avengers! de kan bero på den hemska dubbningen jag såg, men sen också på att de är typ 500 miljoner olika konstiga superhjältar Skrivet av Solkatten: Skrivet av Cara Riddle: Jag fattar inte hur den otecknade Avengers kan vara så bra medan den tecknade kan vara så värdelös Det är samma med Alice i Underlandet. fast disneys är ju också otroligt bra! Eller är det bara jag som har en random jag älskar alla alicear?? Kan det bero på att jag heter alice?? ![]()
15 okt, 2012 17:53 |
|
M4L13
Elev |
Skrivet av Katla: PONYDU SOM I DU ALICE YOU BLONDE ALTSÅ EN PONNYVERSION AV DIG alice woot okej :Y
15 okt, 2012 17:54 |
|
Solkatten
Elev |
Vad är det man kan plocka hem från en gymnasiemässa och vart kan grejerna finnas? Jag såg inget förra året när jag var där med klassen men de i klassen hade plockat med sig en massa.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 okt, 2012 17:55 |
|
melle-hjrta
Elev |
I once had a hamster... Trixie. She was very dear to me. One afternoon, I came downstairs and... it vanished. Poof.
RIP TRIXIE ♥ 15 okt, 2012 17:57 |
|
Borttagen
|
har tråkigt....
15 okt, 2012 17:57 |
|
Katla
Elev |
Skrivet av Solkatten: alltså jag har aldrig varit på en gymnasiemässa men på mässor generellt finns det ju gratis saker vid typ varje stånd eller så? c:Vad är det man kan plocka hem från en gymnasiemässa och vart kan grejerna finnas? Jag såg inget förra året när jag var där med klassen men de i klassen hade plockat med sig en massa. ♏︎ 15 okt, 2012 17:58 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Katla: Skrivet av Solkatten: alltså jag har aldrig varit på en gymnasiemässa men på mässor generellt finns det ju gratis saker vid typ varje stånd eller så? c: Vad är det man kan plocka hem från en gymnasiemässa och vart kan grejerna finnas? Jag såg inget förra året när jag var där med klassen men de i klassen hade plockat med sig en massa. Vart finns dem då? xD Så mycket folk så man ser inget, haha. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 okt, 2012 18:00 |
|
melle-hjrta
Elev |
någon som ska till gymnasiemässan imorgon i nyköping?
15 okt, 2012 18:05 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen