@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LunaLovegood1
Elev |
Känslan när man kommer på en sak.
I början av året, tror jag att det var, svarade jag nej på ALLA vänförfrågningar från de jag inte kände. En viss LeeGordan skickade tre stycken. Jag svarade nej på alla. Awkward lite sådär i efterhand. Ping Regulus
15 okt, 2012 15:52 |
|
Obliviate_
Elev |
Nån som har spelat Lego harrypotter?
15 okt, 2012 15:55 |
|
themarauder
Lärare |
=) - just like themarauder 15 okt, 2012 15:58 |
|
Obliviate_
Elev |
Ok *-) Funderar på o köpa years 5-7 till mitt wii *-) Eller ja. önska mig i födelsedagspresent snarare 15 okt, 2012 16:01 |
|
Cara Riddle
Elev |
Jag fattar inte hur den otecknade Avengers kan vara så bra medan den tecknade kan vara så värdelös
och måste alla barnprogram vara dubbade idag? kan barn inte läsa längre lr vad? ![]()
15 okt, 2012 16:08 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Jag fattar inte hur den otecknade Avengers kan vara så bra medan den tecknade kan vara så värdelös Det är samma med Alice i Underlandet. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 okt, 2012 16:10 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Cara Riddle: Jag fattar inte hur den otecknade Avengers kan vara så bra medan den tecknade kan vara så värdelös Det är samma med Alice i Underlandet. fast disneys är ju också otroligt bra! Eller är det bara jag som har en random jag älskar alla alicear?? Kan det bero på att jag heter alice??
15 okt, 2012 16:25 |
|
HannaPanna
Elev |
VAAAAAA???!!!!! HAR Ballong TAGIT BORT SIN ANVÄNDARE??? D': :'(((( BUHUHUHUH, KOM TILLBAKAAAAA!!! JAG SAKNAR JU DEJJJ <///3
15 okt, 2012 16:29 |
|
ginnyw123
Elev |
15 okt, 2012 16:36 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 okt, 2012 16:37 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen