@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag blev också jättedålig på skolfotot.. 15 okt, 2012 14:57 |
|
Shaunee
Elev |
Skrivet av Borttagen: På det gemensamma satt jag på första raden och alla andra satt typ ihopsjunkna förut jag så jag ser skitlång ut...Jag blev också jättedålig på skolfotot.. 15 okt, 2012 14:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Shaunee: Skrivet av Borttagen: På det gemensamma satt jag på första raden och alla andra satt typ ihopsjunkna förut jag så jag ser skitlång ut... Jag blev också jättedålig på skolfotot.. På det gemensamma så hade jag världens konstigaste min och mina strumpor som var smutsiga syntes :O 15 okt, 2012 15:00 |
|
Solkatten
Elev |
Någon Mugglis som ska till gymnasiemässan i Varberg på onsdag?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 okt, 2012 15:01 |
|
Shaunee
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Shaunee: Skrivet av Borttagen: På det gemensamma satt jag på första raden och alla andra satt typ ihopsjunkna förut jag så jag ser skitlång ut... Jag blev också jättedålig på skolfotot.. På det gemensamma så hade jag världens konstigaste min och mina strumpor som var smutsiga syntes :O På min personliga så typ kisar jag på ett mysko sätt... Min kompis blev skitsnygg! 15 okt, 2012 15:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Shaunee: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Shaunee: Skrivet av Borttagen: På det gemensamma satt jag på första raden och alla andra satt typ ihopsjunkna förut jag så jag ser skitlång ut... Jag blev också jättedålig på skolfotot.. På det gemensamma så hade jag världens konstigaste min och mina strumpor som var smutsiga syntes :O På min personliga så typ kisar jag på ett mysko sätt... Min kompis blev skitsnygg! På mitt egna blev jag helt ok,men mitt hår såg ut som ett trollhår :O 15 okt, 2012 15:03 |
|
Cara Riddle
Elev |
15 okt, 2012 15:13 |
|
Borttagen
|
Om bara 7 inlägg är jag master of death!
15 okt, 2012 15:29 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
15 okt, 2012 15:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Om bara 7 inlägg är jag master of death! Grattis! 15 okt, 2012 15:40 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen