Du märker att du är HP-skadad när...
Forum > Harry Potter > Du märker att du är HP-skadad när...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lolly!!
Elev |
Dimma..... Dementorer....
Jag vet nt vad jag ska skriva här sååå, hejdå gissar jag? hahah xD 27 jun, 2015 11:20 |
|
Evreka
Elev |
När dina två nya favoritappar på mobilen är två gratis HP Quiz: En har frågesport från hela serien och den andra är frågesport på citat från HP filmerna (osäker på om bokcitat är med eller inte)?
Roa er med HP Puzzles på: Try & Trix (Engelska) 27 jun, 2015 19:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Evreka: När dina två nya favoritappar på mobilen är två gratis HP Quiz: En har frågesport från hela serien och den andra är frågesport på citat från HP filmerna (osäker på om bokcitat är med eller inte)? Vad heter dom apparna? 27 jun, 2015 19:24 |
|
Evreka
Elev |
H@nna -
Båda är på engelska: Citat Quiz:et heter Harry Potter Quiz, mappikonen är en svart fyrkant med vit/silvrig text "HP Quiz". Den andra heter "HP Quiz" och mappikonen är Hogwarts emblem/vapen i färg, komplett med "Draco dormiens nunquam tittillandus" under (även om det är för smått för att läsa). Roa er med HP Puzzles på: Try & Trix (Engelska) 27 jun, 2015 19:34 |
|
Frivolt
Elev |
När du stör dig så sjukt mycket på folk som skriver tex "Luna Lovegood" "Ron Weasley" "Hermione Granger" Neville Longbottom" osv när de menar skådisarna -.-
Tex: Luna Lovegood säger åt sina twitterföljare att sluta följa henne om de e homofober "Så här ser Neville Longbottom ut idag" Vaddå LUNA LOVEGOOD?! O_o har hon twitter? O_o trodde inte twitter fanns på 90-talet och på Hogwarts! Och hur Neville ser ut är väl svårt att SE?! -.- (om det inte är i sitt huvud dvs) 29 jun, 2015 21:56 |
|
Hufflepuffstrollstav
Elev |
7 jul, 2015 17:34 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
För några dagar sedan plockade jag fläderblommor med min lillebror och min mormor. Vi hade råkat bryta av en liten kvist från busken. Jag tog och drog bort alla bladen och låtsades att det var min egen fläderstav.
9 jul, 2015 17:36 |
|
Borttagen
|
Varje gång någon ropar 'Akta dig' tänker jag "Dödsätare!"
9 jul, 2015 18:04 |
|
JossiMarauder
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Holytail: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Holytail: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av taggsvansen02: Skrivet av Borttagen: OMR!!! That's amazing!!! När man läser att det ska vara vi är potterheads-tema i nästa kp och bara OMR!!!!!! i tanken... Yes box Skrivet av Elinaey: När man läser kp och kommer till sista sidan (dör man ser vad som händer i nästa tidning) och man börjar nästan gråta när en av rubrikerna är "vi är potterheads" Är det inte då Rasmus potter kommer vara med? OH!!! Coolt!!!!! Ska hålla utskick!!!!!! Eller har den redan kommit?*tittar i brevlådan* VA!? SKA HAN VARA MED I KP?!?!?!???!?!?!???!?!?!?? Ja, han och någon tjej har blivit intervjuade (tror jag) om att vara ett Potterhead Oh!!!!!!! Coolt!!!! Hehe... *tittar i brevlådan igen* *Avgudar Rasmus* Näääj va coolt! *Springer ut i regnet och kollar brevlådan* So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 9 jul, 2015 19:55 |
|
Elinaey
Elev |
Det här var iof ett tag sedan (dvs 1månad typ) på engelskan så skulle vi se en film. Läraren förklarar:" det handlar om en pojke som växer upp i Storbrittanien på åttiotalet, och han har det inte så bra. Men så händer en sak... Ja ni får se"
Och jag är 100% säker på att det är hp, men nej..... Det är Billy Elliot. Och man är nära att börja storgråta. 9 jul, 2015 23:31 |
Forum > Harry Potter > Du märker att du är HP-skadad när...
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen