@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
JoLizz
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av JoLizz: Va nej varför hur va jag vill också blöh dumma dig ge mig nu uhhh Det ända bra med mitt matteprov imorgon är att jag får äta Marabou. ♥ Du får gärna! ...om du gör mitt 3 timmars matteprov med heeheheh...
![]()
14 okt, 2012 23:29 |
|
M4L13
Elev |
14 okt, 2012 23:53 |
|
themarauder
Lärare |
14 okt, 2012 23:56 |
|
Solkatten
Elev |
Mina idéer till en fanfic brukar alltid dyka upp såhär medan jag försöker somna.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 okt, 2012 00:01 |
|
Borttagen
|
Jag med
15 okt, 2012 00:04 |
|
themarauder
Lärare |
15 okt, 2012 00:05 |
|
Borttagen
|
Gryffindorelev som går igen c:
Du? 15 okt, 2012 00:05 |
|
Solkatten
Elev |
En fråga till alla Stockholmare; Vet ni vad en spann är?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 okt, 2012 00:08 |
|
themarauder
Lärare |
Jag är inte stockholmare... men ändå! Spoiler: Tryck här för att visa! sanna1324567 : citerar mig själv ! Skrivet av themarauder: Alltså jag är så taggad på Halloween i år - bara det att jag inte tror att det kommer vara någon fest alls. Och kommer det, är jag väl inte bjuden. Jag har tittat alldeles för mycket på Vampire Diaries och Gossip girl och är helt inne på "maskerad" som i riktiga masker. Och ha en skitsnygg klänning - så att ingen missar att även jag kan vara snygg =) ![]() Fairydust: Svinsnygga tänder! =) synd att de inte satt bra. Håller för övrigt med om att man ska försöka sätta ihop saker själv. Färdigköpta grejor ser ofta lite ... "plastiga" ut! =) - just like themarauder 15 okt, 2012 00:15 |
|
Borttagen
|
themarauder: Okii c:
15 okt, 2012 00:19 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen