@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
DarkBells
Elev |
Skrivet av Lucy och Rose: Sitter i sängen med datorn, chattar med DarkBells via skype, och måste sova snart xD Hihi, vi har det så mysigt! :3
14 okt, 2012 22:09 |
|
themarauder
Lärare |
Någon som har sett Breakfast at Tiffany's? =) och är den värd att se?
Haha, jag är så rädd att jag ska bli besviken! =) - just like themarauder 14 okt, 2012 22:11 |
|
Solkatten
Elev |
Skola imorgon. -.- Som tur är har jag lite sovmorgon och tre timmar lektion.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 okt, 2012 22:22 |
|
Tvilling
Elev |
Vi ska ha något orienterings "prov" imån på gympan, så hoppas det inte spöregnar D:
Aja, nu ska jag soova. Gode natte ^^ ∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 14 okt, 2012 22:30 |
|
Lucy och Rose
Elev |
14 okt, 2012 22:31 |
|
Borttagen
|
Haha jag med xD
14 okt, 2012 22:32 |
|
DarkBells
Elev |
14 okt, 2012 22:32 |
|
JoLizz
Elev |
14 okt, 2012 22:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av JoLizz: Va nej varför hur va jag vill också blöh dumma dig ge mig nu uhhhDet ända bra med mitt matteprov imorgon är att jag får äta Marabou. ♥ 14 okt, 2012 22:37 |
|
Borttagen
|
Vad gör man när man har hemsk huvudvärk? *Dör*
Och när det bränner i halsen så att man funderar på att sluta andas DX 14 okt, 2012 23:05 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen