@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av The Noble Lion: Samma för mig... fast i 4:an, förra året xDJAG FÖRSTÅR INTE VAD SOM HAR HÄNT MED MIG! I nian pluggade jag hela tiden och pluggade i alla fall 4-5 dagar innan provet. På tisdag har jag prov i hälsa och jag har inte ens börjat plugga än... 14 okt, 2012 20:40 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Borttagen: Hmm, jag tror inte det...bild kommer snart! OMR! Såg du några från OK Enen?? 14 okt, 2012 20:42 |
|
Ginny00
Elev |
Jag har Beth som signatur. YEALOUS PEOPLE.
14 okt, 2012 20:42 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av The Noble Lion: Samma för mig... fast i 4:an, förra året xD JAG FÖRSTÅR INTE VAD SOM HAR HÄNT MED MIG! I nian pluggade jag hela tiden och pluggade i alla fall 4-5 dagar innan provet. På tisdag har jag prov i hälsa och jag har inte ens börjat plugga än... Hahaha bra där! Och liksom jag pluggade bara dagen innan till matteprovet också! D:
14 okt, 2012 20:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Den Beth?Jag har Beth som signatur. YEALOUS PEOPLE. OMG ♥♥ 14 okt, 2012 20:44 |
|
Ms.Markus
Elev |
14 okt, 2012 20:45 |
|
Borttagen
|
Happy!
Det stod på en skoluppgift i fredags (vi jobbade om särskrivningar) kassamedarbetare/kassa medarbetare XDDDDDDDDDDD 14 okt, 2012 20:48 |
|
M4L13
Elev |
14 okt, 2012 20:48 |
|
Borttagen
|
Någon mer som inte kan gå in på Youtube?
14 okt, 2012 20:49 |
|
M4L13
Elev |
Skrivet av Borttagen: Någon mer som inte kan gå in på Youtube? inte jag, och inte Knizzlare, och antagligen ingen annan ;_; YOUTUBE WHY I LOVE YOU.
14 okt, 2012 20:53 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen