@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Tuggrus: Någon som kan hjälpa mig lite med kemi? Atomer och Molekyler? Du går i kunskapsskolan, right? Jag kanske kan hjälpa dig, exakt vad behöver du hjälp med? 14 okt, 2012 20:20 |
|
me.
Elev |
Skola imorgon igen. Ska bli kul..
.. not 14 okt, 2012 20:21 |
|
Tuggrus
Elev |
Skrivet av Borttagen: Tråd 1.. trololololooo!Skrivet av Tuggrus: Någon som kan hjälpa mig lite med kemi? Atomer och Molekyler? Du går i kunskapsskolan, right? Jag kanske kan hjälpa dig, exakt vad behöver du hjälp med? " Vad kan vi använda det periodiska systemet till?" MUMS! 14 okt, 2012 20:22 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Såg nyss en kille slå världsrekord; hoppade från över 36000 meter!
14 okt, 2012 20:29 |
|
M4L13
Elev |
14 okt, 2012 20:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Tuggrus: Skrivet av Borttagen: Tråd 1.. trololololooo!Skrivet av Tuggrus: Någon som kan hjälpa mig lite med kemi? Atomer och Molekyler? Du går i kunskapsskolan, right? Jag kanske kan hjälpa dig, exakt vad behöver du hjälp med? " Vad kan vi använda det periodiska systemet till?" jag hatade tråd 1. :p jag kollade upp vad jag hade svarat, men dom måste typ ha ändrat frågorna sen jag gjorde dom haha. i'm sorry, i can't help you. :c 14 okt, 2012 20:32 |
|
Celebikai
Elev |
14 okt, 2012 20:36 |
|
Borttagen
|
Jag = trött. Men jag kan inte gå och sova nu.
Definitivt inte. 14 okt, 2012 20:36 |
|
The Noble Lion
Elev |
JAG FÖRSTÅR INTE VAD SOM HAR HÄNT MED MIG! I nian pluggade jag hela tiden och pluggade i alla fall 4-5 dagar innan provet. På tisdag har jag prov i hälsa och jag har inte ens börjat plugga än...
14 okt, 2012 20:37 |
|
Tuggrus
Elev |
Skrivet av Borttagen: Oh no, fick hjälp av någon annan iaf så det är lugnt Skrivet av Tuggrus: Skrivet av Borttagen: Tråd 1.. trololololooo!Skrivet av Tuggrus: Någon som kan hjälpa mig lite med kemi? Atomer och Molekyler? Du går i kunskapsskolan, right? Jag kanske kan hjälpa dig, exakt vad behöver du hjälp med? " Vad kan vi använda det periodiska systemet till?" jag hatade tråd 1. :p jag kollade upp vad jag hade svarat, men dom måste typ ha ändrat frågorna sen jag gjorde dom haha. i'm sorry, i can't help you. :c MUMS! 14 okt, 2012 20:37 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen