@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ms.Markus
Elev |
14 okt, 2012 19:16 |
|
DarkBells
Elev |
14 okt, 2012 19:16 |
|
Borttagen
|
Så, nu har jag ätit massa ris 8D
14 okt, 2012 19:21 |
|
dillen99
Elev |
Nu är jag hemma från en fyra dagars semester i London och det var skit nice!!! Allt har vart som jag kunnde drömma om! Jag fick ont i fötterna när jag gått så mycket men det gjorde inget, att prata engelska med människor var bara kul! Att äta ute var gått! Att gå på stan var awsen! Att kolla på vaktbytet, Big Ben, åka London eye, Att gå på Madame tussaoie *vaxkabinettet!*, Att se Buckingham Palace, Att gå över Tower Brige, att se allt vakcra i London har vart jätte spännande och helt underbart! Att flyga flygplan igen var kul, att skratta, att ha kul! Att åka tunnelbana, buss eller tåg har vart ett äventyr! Men det gick såklart bra! Att se den stora staden! Att sen på på ett hotell som var hysat bra! (dåligt: Ett ben på min säng saknades, det var nästan stopp i toan och handfatet, inga baterin i dosan till TV och desutom så var det inget vidare ljudisolerat där!) Men vi skrattar såklart åt det nu!!! Att köpa godis och snacks har vart mysigt! Världesn bästa mamma och världens bästa mormor! Hoppas vi gör om det! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Man mikham to ra dar aghosh giram <3 14 okt, 2012 19:22 |
|
M4L13
Elev |
14 okt, 2012 19:22 |
|
Solkatten
Elev |
Håller på att läsa ur Revolt nu. Är på kapitel två.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 okt, 2012 19:23 |
|
joel9324
Elev |
14 okt, 2012 19:24 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av dillen99: Nu är jag hemma från en fyra dagars semester i London och det var skit nice!!! Allt har vart som jag kunnde drömma om! Jag fick ont i fötterna när jag gått så mycket men det gjorde inget, att prata engelska med människor var bara kul! Att äta ute var gått! Att gå på stan var awsen! Att kolla på vaktbytet, Big Ben, åka London eye, Att gå på Madame tussaoie *vaxkabinettet!*, Att se Buckingham Palace, Att gå över Tower Brige, att se allt vakcra i London har vart jätte spännande och helt underbart! Att flyga flygplan igen var kul, att skratta, att ha kul! Att åka tunnelbana, buss eller tåg har vart ett äventyr! Men det gick såklart bra! Att se den stora staden! Att sen på på ett hotell som var hysat bra! (dåligt: Ett ben på min säng saknades, det var nästan stopp i toan och handfatet, inga baterin i dosan till TV och desutom så var det inget vidare ljudisolerat där!) Men vi skrattar såklart åt det nu!!! Att köpa godis och snacks har vart mysigt! Världesn bästa mamma och världens bästa mormor! Hoppas vi gör om det! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ Skrivet av dillen99: Nu är jag hemma från en fyra dagars semester i London och det var skit nice!!! Allt har vart som jag kunnde drömma om! Jag fick ont i fötterna när jag gått så mycket men det gjorde inget, att prata engelska med människor var bara kul! Att äta ute var gått! Att gå på stan var awsen! Att kolla på vaktbytet, Big Ben, åka London eye, Att gå på Madame tussaoie *vaxkabinettet!*, Att se Buckingham Palace, Att gå över Tower Brige, att se allt vakcra i London har vart jätte spännande och helt underbart! Att flyga flygplan igen var kul, att skratta, att ha kul! Att åka tunnelbana, buss eller tåg har vart ett äventyr! Men det gick såklart bra! Att se den stora staden! Att sen på på ett hotell som var hysat bra! (dåligt: Ett ben på min säng saknades, det var nästan stopp i toan och handfatet, inga baterin i dosan till TV och desutom så var det inget vidare ljudisolerat där!) Men vi skrattar såklart åt det nu!!! Att köpa godis och snacks har vart mysigt! Världesn bästa mamma och världens bästa mormor! Hoppas vi gör om det! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ Åh! Lyllo dig! Vill till London så jävla mycket! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 okt, 2012 19:26 |
|
dillen99
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av dillen99: Nu är jag hemma från en fyra dagars semester i London och det var skit nice!!! Allt har vart som jag kunnde drömma om! Jag fick ont i fötterna när jag gått så mycket men det gjorde inget, att prata engelska med människor var bara kul! Att äta ute var gått! Att gå på stan var awsen! Att kolla på vaktbytet, Big Ben, åka London eye, Att gå på Madame tussaoie *vaxkabinettet!*, Att se Buckingham Palace, Att gå över Tower Brige, att se allt vakcra i London har vart jätte spännande och helt underbart! Att flyga flygplan igen var kul, att skratta, att ha kul! Att åka tunnelbana, buss eller tåg har vart ett äventyr! Men det gick såklart bra! Att se den stora staden! Att sen på på ett hotell som var hysat bra! (dåligt: Ett ben på min säng saknades, det var nästan stopp i toan och handfatet, inga baterin i dosan till TV och desutom så var det inget vidare ljudisolerat där!) Men vi skrattar såklart åt det nu!!! Att köpa godis och snacks har vart mysigt! Världesn bästa mamma och världens bästa mormor! Hoppas vi gör om det! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ Skrivet av dillen99: Nu är jag hemma från en fyra dagars semester i London och det var skit nice!!! Allt har vart som jag kunnde drömma om! Jag fick ont i fötterna när jag gått så mycket men det gjorde inget, att prata engelska med människor var bara kul! Att äta ute var gått! Att gå på stan var awsen! Att kolla på vaktbytet, Big Ben, åka London eye, Att gå på Madame tussaoie *vaxkabinettet!*, Att se Buckingham Palace, Att gå över Tower Brige, att se allt vakcra i London har vart jätte spännande och helt underbart! Att flyga flygplan igen var kul, att skratta, att ha kul! Att åka tunnelbana, buss eller tåg har vart ett äventyr! Men det gick såklart bra! Att se den stora staden! Att sen på på ett hotell som var hysat bra! (dåligt: Ett ben på min säng saknades, det var nästan stopp i toan och handfatet, inga baterin i dosan till TV och desutom så var det inget vidare ljudisolerat där!) Men vi skrattar såklart åt det nu!!! Att köpa godis och snacks har vart mysigt! Världesn bästa mamma och världens bästa mormor! Hoppas vi gör om det! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ Åh! Lyllo dig! Vill till London så jävla mycket! Ja det fattar jag! Jag såg harry potter saker på en stor leksaksafär! *typ stavar!* Man mikham to ra dar aghosh giram <3 14 okt, 2012 19:27 |
|
Petra Hyrrot
Elev |
Jag sitter vid datan och läser KP!
HUFFELPUFF POWER HÄR! :D 14 okt, 2012 19:34 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen