Du märker att du är HP-skadad när...
Forum > Harry Potter > Du märker att du är HP-skadad när...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Evreka
Elev |
Skrivet av taggsvansen02: Skrivet av Evreka: Skrivet av luna lovegood 21: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Evreka: Jag är rätt förtjust i logiska gåtor, (vilket en del Ravenclaware nog vet ![]() När du tänker på dem som: James, Hermione, Ron, Dean, Cho och Luna.... Dean Han ser mer ut som kinglsey... Det har du faktiskt rätt i! Jag tycker det ser ut som: Harry Ettan måste vara James för han är visserligen väldigt lik Harry, men han har inte ärr eller gröna ögon! Cedric - Varför då? Han har väl inte rött hår? Fyran: för mig passar Kingsley bättre - han har ju precis som bilden nästan inget hår och samma hudfärg. Skrivet av MatildisenA: Hehe, den ni tycker liknar Cho tycker jag liknar Olympe Maxime, eller vad rektorn på beauxbatons heter, lite cx Ja det heter hon. Och jag kan nog kanske förstå varför, (även om jag fortfarande tycker Cho passar bättre, för mig). När du tycker den här diskussionen är kul.... När du ser en bil på stan med registreringsnummer DBY och direkt tänker på Dobby... Roa er med HP Puzzles på: Try & Trix (Engelska) 24 jun, 2015 21:14 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av luna lovegood 21: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Evreka: Jag är rätt förtjust i logiska gåtor, (vilket en del Ravenclaware nog vet ![]() När du tänker på dem som: James, Hermione, Ron, Dean, Cho och Luna.... Dean Han ser mer ut som kinglsey... .... Kingsley i Dumbledores glasögon 24 jun, 2015 22:36 |
|
luna lovegood 21
Elev |
När man spelar Pokémon, och fångar en Shuppet. Sen läser man Dens Pokè-Dex entry, och man får veta att den 1. Inte gillar solsken och 2. Den suger i sig negativa känslor, som sorg och svartsjuka, och man tänker OMG DEMENTOR!!! Och sen döper henne till Dement. Faktiskt, så liknat Shuppet en dementor lite... Den har på sig svart tyg! Fast sen är den också väldigt mycket sötare än en dementor. Och så har den en konstig pinne som sticker ut från huvudet...
24 jun, 2015 22:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av taggsvansen02: Skrivet av Borttagen: OMR!!! That's amazing!!! När man läser att det ska vara vi är potterheads-tema i nästa kp och bara OMR!!!!!! i tanken... Yes box Skrivet av Elinaey: När man läser kp och kommer till sista sidan (dör man ser vad som händer i nästa tidning) och man börjar nästan gråta när en av rubrikerna är "vi är potterheads" Är det inte då Rasmus potter kommer vara med? 24 jun, 2015 23:42 |
|
Holytail
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av taggsvansen02: Skrivet av Borttagen: OMR!!! That's amazing!!! När man läser att det ska vara vi är potterheads-tema i nästa kp och bara OMR!!!!!! i tanken... Yes box Skrivet av Elinaey: När man läser kp och kommer till sista sidan (dör man ser vad som händer i nästa tidning) och man börjar nästan gråta när en av rubrikerna är "vi är potterheads" Är det inte då Rasmus potter kommer vara med? OH!!! Coolt!!!!! Ska hålla utskick!!!!!! Eller har den redan kommit?*tittar i brevlådan*
25 jun, 2015 00:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Holytail: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av taggsvansen02: Skrivet av Borttagen: OMR!!! That's amazing!!! När man läser att det ska vara vi är potterheads-tema i nästa kp och bara OMR!!!!!! i tanken... Yes box Skrivet av Elinaey: När man läser kp och kommer till sista sidan (dör man ser vad som händer i nästa tidning) och man börjar nästan gråta när en av rubrikerna är "vi är potterheads" Är det inte då Rasmus potter kommer vara med? OH!!! Coolt!!!!! Ska hålla utskick!!!!!! Eller har den redan kommit?*tittar i brevlådan* VA!? SKA HAN VARA MED I KP?!?!?!???!?!?!???!?!?!?? 25 jun, 2015 06:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Holytail: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av taggsvansen02: Skrivet av Borttagen: OMR!!! That's amazing!!! När man läser att det ska vara vi är potterheads-tema i nästa kp och bara OMR!!!!!! i tanken... Yes box Skrivet av Elinaey: När man läser kp och kommer till sista sidan (dör man ser vad som händer i nästa tidning) och man börjar nästan gråta när en av rubrikerna är "vi är potterheads" Är det inte då Rasmus potter kommer vara med? OH!!! Coolt!!!!! Ska hålla utskick!!!!!! Eller har den redan kommit?*tittar i brevlådan* VA!? SKA HAN VARA MED I KP?!?!?!???!?!?!???!?!?!?? Ja, han och någon tjej har blivit intervjuade (tror jag) om att vara ett Potterhead 25 jun, 2015 13:38 |
|
Holytail
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Holytail: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av taggsvansen02: Skrivet av Borttagen: OMR!!! That's amazing!!! När man läser att det ska vara vi är potterheads-tema i nästa kp och bara OMR!!!!!! i tanken... Yes box Skrivet av Elinaey: När man läser kp och kommer till sista sidan (dör man ser vad som händer i nästa tidning) och man börjar nästan gråta när en av rubrikerna är "vi är potterheads" Är det inte då Rasmus potter kommer vara med? OH!!! Coolt!!!!! Ska hålla utskick!!!!!! Eller har den redan kommit?*tittar i brevlådan* VA!? SKA HAN VARA MED I KP?!?!?!???!?!?!???!?!?!?? Ja, han och någon tjej har blivit intervjuade (tror jag) om att vara ett Potterhead Oh!!!!!!! Coolt!!!! Hehe... *tittar i brevlådan igen*
25 jun, 2015 13:47 |
|
Aveline
Elev |
När man ser en lila dubbelbuss i Grekland och direkt tänker: "Wow, det måste vara nattbusens mugglar-tvilling".
"Secretly we're all a little more absurd than we make ourselves out to be." “Honesty is the first chapter in the book of wisdom.” "I sometimes have a tendency to walk on the dark side." 25 jun, 2015 13:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Holytail: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Holytail: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av taggsvansen02: Skrivet av Borttagen: OMR!!! That's amazing!!! När man läser att det ska vara vi är potterheads-tema i nästa kp och bara OMR!!!!!! i tanken... Yes box Skrivet av Elinaey: När man läser kp och kommer till sista sidan (dör man ser vad som händer i nästa tidning) och man börjar nästan gråta när en av rubrikerna är "vi är potterheads" Är det inte då Rasmus potter kommer vara med? OH!!! Coolt!!!!! Ska hålla utskick!!!!!! Eller har den redan kommit?*tittar i brevlådan* VA!? SKA HAN VARA MED I KP?!?!?!???!?!?!???!?!?!?? Ja, han och någon tjej har blivit intervjuade (tror jag) om att vara ett Potterhead Oh!!!!!!! Coolt!!!! Hehe... *tittar i brevlådan igen* *Avgudar Rasmus* 25 jun, 2015 18:31 |
Forum > Harry Potter > Du märker att du är HP-skadad när...
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen