@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
scarhead
Lärare |
14 okt, 2012 15:36 |
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: haha okej! Dom blev typ astjocka (fast det ska dom ju vara i och för sig) och torra! Hoppas dina blir bättre!Skrivet av ronnyponny: Skrivet av Borttagen: jag gjorde det en gång och dom blev inte så goda! Skrivet av The Noble Lion: Inte jag heller :c Jag vill göra amerikanska pannkakor! Har aldrig ätit det förut :< Aaaaw, du får göra om dom någongång, då blir de säkert goda! Jag kommer säkert bränna mina eller nåt. Jag + matlagning = katastrof
14 okt, 2012 15:42 |
|
The Noble Lion
Elev |
Ja jag hoppas det! Skrivet av ronnyponny: Skrivet av The Noble Lion: haha okej! Dom blev typ astjocka (fast det ska dom ju vara i och för sig) och torra! Hoppas dina blir bättre! Skrivet av ronnyponny: Skrivet av Borttagen: jag gjorde det en gång och dom blev inte så goda! Skrivet av The Noble Lion: Inte jag heller :c Jag vill göra amerikanska pannkakor! Har aldrig ätit det förut :< Aaaaw, du får göra om dom någongång, då blir de säkert goda! Jag kommer säkert bränna mina eller nåt. Jag + matlagning = katastrof Hahaha men du kanske stekte dom för länge eller hade i för lite mjölk eller nåt? Haha ja jag hoppas att mina blir bra!
14 okt, 2012 15:50 |
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av baramin: IMMA GET YOUR HEART RACIN' IN MAH SKIN TIGHT JEANS BE YOUR TEENAGE DREAM TONIGHT. DU HAR BYTT PROFILBILD??(&€###€"U??)/%€## det har jag också gjort c: i'm done with sloths mjf and a moose is the new thing ![]()
14 okt, 2012 15:53 |
scarhead
Lärare |
funderar på att skaffa twitter endast för att följa coolt folk
och för att jag skulle vara bäst på twitter 14 okt, 2012 16:04 |
|
melle-hjrta
Elev |
snart 1000 inlägg
14 okt, 2012 16:07 |
scarhead
Lärare |
Skrivet av scarhead (obs det är nu ni ska säga JA SKAFFA TWITTER MATILDA!!!!) :funderar på att skaffa twitter endast för att följa coolt folk och för att jag skulle vara bäst på twitter 14 okt, 2012 16:09 |
|
melle-hjrta
Elev |
YEYYEYEYEYEYEYEY 1000
14 okt, 2012 16:23 |
|
Borttagen
|
Lisa är sjuk
14 okt, 2012 16:34 |
|
Kedjebrev
Elev |
14 okt, 2012 16:34 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen