@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jobbig matteläxa
Och, ja, den ska vara klar imorgon... och jag har inte börjat. Och nu tänker ni: "Men det kan väl inte vara så svårt?" Och, jo, det kan det. Beceause det är tre eller fyra sidor jag inte förstår någonting av. 14 okt, 2012 15:13 |
|
The Noble Lion
Elev |
14 okt, 2012 15:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av The Noble Lion: Inte jag heller :cJag vill göra amerikanska pannkakor! Har aldrig ätit det förut :< 14 okt, 2012 15:26 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av The Noble Lion: Inte jag heller :c Jag vill göra amerikanska pannkakor! Har aldrig ätit det förut :< Tror jag ska göra det på onsdag för då har jag lååååååång sovmorgon!
14 okt, 2012 15:27 |
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av Borttagen: jag gjorde det en gång och dom blev inte så goda! Skrivet av The Noble Lion: Inte jag heller :c Jag vill göra amerikanska pannkakor! Har aldrig ätit det förut :<
14 okt, 2012 15:27 |
|
Borttagen
|
Idag drömde jag att jag bakade en paj till Li. Hon blev skitglad.
14 okt, 2012 15:28 |
|
Solkatten
Elev |
Det ösregnar.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 okt, 2012 15:28 |
|
Borttagen
|
Idag har jag dans. JAG VILL INTE DET ÄR FÖR SVÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅRT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
14 okt, 2012 15:29 |
|
DarkBells
Elev |
14 okt, 2012 15:33 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av ronnyponny: Skrivet av Borttagen: jag gjorde det en gång och dom blev inte så goda! Skrivet av The Noble Lion: Inte jag heller :c Jag vill göra amerikanska pannkakor! Har aldrig ätit det förut :< Aaaaw, du får göra om dom någongång, då blir de säkert goda! Jag kommer säkert bränna mina eller nåt. Jag + matlagning = katastrof
14 okt, 2012 15:34 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen