@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av The Noble Lion: Vad gör man när man är uttråkad och inte vill sova? Man kan tex. se en film eller en serie, youtubar roliga klipp, lyssnar på bra musik, ritar något kul, dansar...jaa Jag önskar jag kunde se på film, då skulle jag lätt göra det, men om jag gör det på datorn kommer internet ta slut och jag har inga bra filmer, så ööh ja ingen film för mig... Sitter och kollar på fina bilder på en viss person istället ♥
14 okt, 2012 01:55 |
|
Margaret
Elev |
Såg just avsnitt 2, säsong 5, av Merlin. OMGOMG så himla bra! Serien som jag älskat sedan den första säsongen gick på TV blir bara bättre och bättre!
![]()
14 okt, 2012 02:29 |
|
M4L13
Elev |
YOYOYOYO maddafakkaaas
här sitter jag med vänner och vi har pratat om konstiga saker. if you know what i mean.
14 okt, 2012 03:16 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av M4L13: YOYOYOYO maddafakkaaas här sitter jag med vänner och vi har pratat om konstiga saker. if you know what i mean. i know what you mean.
14 okt, 2012 03:29 |
|
Borttagen
|
godmorgon folk
14 okt, 2012 09:32 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
14 okt, 2012 09:47 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Macka med leverpastej, ost och ägg är fullt normalt va? Gott var det åtminstone
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 14 okt, 2012 10:04 |
|
Ginny00
Elev |
Ska se på Glee för att rädda denna trista morgon.
14 okt, 2012 10:07 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Macka med leverpastej, ost och ägg är fullt normalt va? Gott var det åtminstone Nja om du skippar osten kanske Men annars är ost och Ketchup hyffsat gott :o 14 okt, 2012 10:13 |
|
Borttagen
|
Åh, haha, världens roligaste och oläskigaste spökkalas igår.
Tack, 5B för det 14 okt, 2012 10:13 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen