@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
DarkBells
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av DarkBells: Skrivet av Solkatten: Eh, wtf. Det är något creepy insekt i mitt rum. Den flyger, är ungefär stor som en spyfluga och orange och svart. Vad fan är det? AHHA! D: Någon idé om vad det kan vara? o.O Den är typ svart och i mitten ett litet tjockt orange sträck... It shouldn't be in here! :< Vet inte vart den är nu. Fast den verkar tycka om ljus då den flyger in i min lampa... Jag dör. Okej nu låter jag elak men, DÖDA DEN!!
14 okt, 2012 00:27 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av DarkBells: Skrivet av Solkatten: Skrivet av DarkBells: Skrivet av Solkatten: Eh, wtf. Det är något creepy insekt i mitt rum. Den flyger, är ungefär stor som en spyfluga och orange och svart. Vad fan är det? AHHA! D: Någon idé om vad det kan vara? o.O Den är typ svart och i mitten ett litet tjockt orange sträck... It shouldn't be in here! :< Vet inte vart den är nu. Fast den verkar tycka om ljus då den flyger in i min lampa... Jag dör. Okej nu låter jag elak men, DÖDA DEN!! No way. Kan inte döda djur hur stora eller små, eller läskiga dem är. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 okt, 2012 00:28 |
|
Tvilling
Elev |
yep, nu går jag och sover ∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 14 okt, 2012 00:28 |
|
DarkBells
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av DarkBells: Skrivet av Solkatten: Skrivet av DarkBells: Skrivet av Solkatten: Eh, wtf. Det är något creepy insekt i mitt rum. Den flyger, är ungefär stor som en spyfluga och orange och svart. Vad fan är det? AHHA! D: Någon idé om vad det kan vara? o.O Den är typ svart och i mitten ett litet tjockt orange sträck... It shouldn't be in here! :< Vet inte vart den är nu. Fast den verkar tycka om ljus då den flyger in i min lampa... Jag dör. Okej nu låter jag elak men, DÖDA DEN!! No way. Kan inte döda djur hur stora eller små, eller läskiga dem är. Okej dåå... Men eftersom jag dör, så borde den känna lite medlidande nu, right!?
14 okt, 2012 00:29 |
|
The Noble Lion
Elev |
Jag har inte tänkt på att hajarna i Hajar som hajar bor i (på?) Titanic! Jag har och för sig inte sett den sedan den kom ut, men i alla fall!
14 okt, 2012 00:30 |
|
Solkatten
Elev |
Gah! Kan den inte bara försvinna här ifrån?! Den flyger runt min lampa nu.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 okt, 2012 00:33 |
|
Obliviate_
Elev |
insåg just att tvestjärtar kan flyga. huvva. tur att jag inte visste det när jag var liten säger jag bara..
14 okt, 2012 00:34 |
|
The Noble Lion
Elev |
14 okt, 2012 00:41 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: Vad gör man när man är uttråkad och inte vill sova? Man kan tex. se en film eller en serie, youtubar roliga klipp, lyssnar på bra musik, ritar något kul, dansar...jaa 14 okt, 2012 01:08 |
|
Kintsugi
Prefekt |
min mac säger att klockan är 1.11
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 14 okt, 2012 01:11 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen