@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
DarkBells
Elev |
Skrivet av Minidjuret: Hhaha, det var ju länge, och mycket jag sa cx Du var ju jättegullig här med! ^^ Awww! ♥ haha, vi måste göra om det! Och du hatar inte mig..?
14 okt, 2012 00:18 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av MonsterCookie: Skrivet av Solkatten: Känns som att jag är den enda som aldrig har sett Titanic. xD SE DEN KVINNA OMG Jag vet inte varför men jag tycker inte den filmen tilltalar mig något särskilt. Det enda jag typ vet är att tjejen och killen dör i slutet. That's it typ, haha. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 okt, 2012 00:19 |
|
Minidjuret
Elev |
Skrivet av DarkBells: Skrivet av Minidjuret: Hhaha, det var ju länge, och mycket jag sa cx Du var ju jättegullig här med! ^^ Awww! ♥ haha, vi måste göra om det! Och du hatar inte mig..? Hhaha nej varför skulle jag hata dig? ♥ Skrivet av Borttagen: THATS AWESOME BRO Visst är det! 8D 14 okt, 2012 00:20 |
|
DarkBells
Elev |
14 okt, 2012 00:21 |
|
Solkatten
Elev |
Eh, wtf. Det är något creepy insekt i mitt rum. Den flyger, är ungefär stor som en spyfluga och orange och svart. Vad fan är det?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 okt, 2012 00:22 |
|
Minidjuret
Elev |
DarkBells- no way! Du är underbar ju :c
14 okt, 2012 00:23 |
|
DarkBells
Elev |
Skrivet av Solkatten: Eh, wtf. Det är något creepy insekt i mitt rum. Den flyger, är ungefär stor som en spyfluga och orange och svart. Vad fan är det? AHHA! D:
14 okt, 2012 00:23 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av DarkBells: Skrivet av Solkatten: Eh, wtf. Det är något creepy insekt i mitt rum. Den flyger, är ungefär stor som en spyfluga och orange och svart. Vad fan är det? AHHA! D: Någon idé om vad det kan vara? o.O Den är typ svart och i mitten ett litet tjockt orange sträck... It shouldn't be in here! :< Vet inte vart den är nu. Fast den verkar tycka om ljus då den flyger in i min lampa... "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 okt, 2012 00:25
Detta inlägg ändrades senast 2012-10-14 kl. 00:26
|
|
Tvilling
Elev |
God natt / god morgon x3
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 14 okt, 2012 00:25 |
|
Obliviate_
Elev |
14 okt, 2012 00:26 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen