@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Twix
Elev |
Skrivet av lillamymin: Skrivet av Twix: Funderar på om jag ska se på Titanic. Det känns lite sent att se på en 3 h lång film nu... Men samtidigt så är det aldrig fel tid att se Titanic Se halva nu och halva en annan gång Problemet är bara att jag aldrig kommer kunna slita mig :p 13 okt, 2012 23:20 |
|
lillamymin
Elev |
Skrivet av Twix: Skrivet av lillamymin: Skrivet av Twix: Funderar på om jag ska se på Titanic. Det känns lite sent att se på en 3 h lång film nu... Men samtidigt så är det aldrig fel tid att se Titanic Se halva nu och halva en annan gång Problemet är bara att jag aldrig kommer kunna slita mig :p Somna framför tvn? Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 13 okt, 2012 23:21 |
|
Neeyum
Elev |
min twitter har blivit hackad oh my god
13 okt, 2012 23:25 |
|
Tvilling
Elev |
"Nobody said it was easy.." ♥
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 13 okt, 2012 23:26 |
|
lillamymin
Elev |
Jag kan inte fatta att min farsa vinner ett pris..... och ger mig en stor summa av det....Typ nu känner jag mig rik...och bortskämd....och typ oslagbar. Gissa vem ni får se mer av nu
Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 13 okt, 2012 23:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Neeyum: min twitter har blivit hackad oh my god då har min det också för den har liksom skickat ut konstiga dm till mina followers 13 okt, 2012 23:31 |
|
Solkatten
Elev |
Känns som att jag är den enda som aldrig har sett Titanic. xD
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 okt, 2012 23:34 |
|
Neeyum
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Neeyum: min twitter har blivit hackad oh my god då har min det också för den har liksom skickat ut konstiga dm till mina followers SAMMA HÄR!!! jag tror du såg det HAHA och jag kommer inte in på den, det står att jag ska återställa mitt lösenord men jag får inget mail #död 13 okt, 2012 23:39 |
|
Caius
Elev |
Sitta och lyssna på all musik som jag var olaglig och laddade hem under 2009. Det känns fint. Majoriteten av allt folk lyssnar jag fortfarande på. Men fy fan vad länge sedan jag lyssnade på BFMV. Saknat deras musik, synd bara att jag inte känner det som de sjunger om längre så jag inte kan sitta och gråta till deras musik.
Och herre gud vad jag nördade YGO förr, jag har fan laddat hem majoriteten av all musik ifrån 5D's. Sedan Pokémon då, what's up with that? Varför har jag alla låtarna på svenska och på engelska för? Jag har inte ens tittat på alla säsongerna än pga att jag tröttnade efter att Ash drog till den där andra kontineten (vad den nu hette) och träffade den där May och Max... Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 13 okt, 2012 23:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Miss_Green: Vad ? 0_0Skrivet av Borttagen: BaBY YOU LIGHT UP MY WORLD LIKE NOBOOOOOODY ELSE THE WAY THAT YOU FLIP YOUR HAIR GETS ME OVERWHELMED AND WHEN YOU SMILE AT THE GROUND IT AIN'T HARD TO TELL YOU DON'T KNO- O- OOOOOOOW, YOU DON'T KNOW YOU'RE BEAUTIFUL! Spoiler: Tryck här för att visa! OMG jag tänker bara på en sak när du snackar om den låten :' 13 okt, 2012 23:50 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen