@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
A.k
Elev |
Jag gillar gurka.
"Everything should be made as simple as possible, but not simpler.” 13 okt, 2012 22:41 |
|
amanda1104
Elev |
Skrivet av Borttagen: 20 min... Klockan är 20 i 11...Nu är det mina sista 20 minuter som 15åring! C: Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 13 okt, 2012 22:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Åh, lyllo dig sanna1324567 har fått sy typ tusen stygn i foten. Eller, lite mer en fem Btw, DET FANNS KVAR GODIS I GODIS PÅSEN! OCH JA`G HITTADE EN KINDER MAXI I KYLSKÅPET! Uppe hela natten, here I com! Jag får nöja mig med paprika Dx (But paprika is the best grönsak ever) Du kan få resten. Tor jag ska gå och såy lite 13 okt, 2012 22:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av amanda1104: Skrivet av Borttagen: 20 min... Klockan är 20 i 11... Nu är det mina sista 20 minuter som 15åring! C: Inte i Finland Skrivet av lillamymin: Skrivet av Borttagen: Nu är det mina sista 20 minuter som 15åring! C: Åh, Grattis i förskott. Nu får du snart börja övningsköra och allt Haha, tack 13 okt, 2012 22:48 |
|
amanda1104
Elev |
Skrivet av Borttagen: JAHA! Grattis i förskott♥Skrivet av amanda1104: Skrivet av Borttagen: 20 min... Klockan är 20 i 11... Nu är det mina sista 20 minuter som 15åring! C: Inte i Finland Haha, tack Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 13 okt, 2012 22:49 |
|
Obliviate_
Elev |
Elihhn Grattis ;D
13 okt, 2012 23:04 |
|
DarkBells
Elev |
13 okt, 2012 23:07 |
|
Borttagen
|
Visste ni att kalkoner är bisexuella?
13 okt, 2012 23:09 |
|
Twix
Elev |
Funderar på om jag ska se på Titanic. Det känns lite sent att se på en 3 h lång film nu... Men samtidigt så är det aldrig fel tid att se Titanic
![]() 13 okt, 2012 23:17 |
|
lillamymin
Elev |
Skrivet av Twix: Funderar på om jag ska se på Titanic. Det känns lite sent att se på en 3 h lång film nu... Men samtidigt så är det aldrig fel tid att se Titanic Se halva nu och halva en annan gång Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 13 okt, 2012 23:19 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen