@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Borttagen: Så här "alla äter godis förutom Andrea hon äter paprika" xD Skrivet av Miss_Green: Haha, jag vet xD Skrivet av Borttagen: Jag får nöja mig med paprika Dx Haha, vad sorgligt det där lät xD LOL 13 okt, 2012 22:18 |
|
Minidjuret
Elev |
Skrivet av DarkBells: Minidjuret är dum mot mig på skype! D: Så jag ska rulla över henne med min vitlöksbröds mage, eftersom hon har stoppat i mig alla vitlöksbröd, som hon egentligen ska ge till sin familj... x) Hahhahahaha XD Du mosade mig! :c 13 okt, 2012 22:20 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miss_Green: Jag har godislöfte Skrivet av Borttagen: Så här "alla äter godis förutom Andrea hon äter paprika" xD Skrivet av Miss_Green: Haha, jag vet xD Skrivet av Borttagen: Jag får nöja mig med paprika Dx Haha, vad sorgligt det där lät xD Hahahahahah kan inte Hahahahaha sluta haha skratta åt hahahahah det där skämtet Hahahahaha det lät så sorgligt xD OMG jag dör och återuppstår imorron R.I.P. För mig Jao och nu dör jag x""""""""D ;; ![]()
13 okt, 2012 22:20 |
|
DarkBells
Elev |
Skrivet av Minidjuret: Skrivet av DarkBells: Minidjuret är dum mot mig på skype! D: Så jag ska rulla över henne med min vitlöksbröds mage, eftersom hon har stoppat i mig alla vitlöksbröd, som hon egentligen ska ge till sin familj... x) Hahhahahaha XD Du mosade mig! :c Såklart jag gjorde! 8D Och det var du som bad om det...
13 okt, 2012 22:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Miss_Green: NEEEJ! DÖ INTE!Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miss_Green: Jag har godislöfte Skrivet av Borttagen: Så här "alla äter godis förutom Andrea hon äter paprika" xD Skrivet av Miss_Green: Haha, jag vet xD Skrivet av Borttagen: Jag får nöja mig med paprika Dx Haha, vad sorgligt det där lät xD Hahahahahah kan inte Hahahahaha sluta haha skratta åt hahahahah det där skämtet Hahahahaha det lät så sorgligt xD OMG jag dör och återuppstår imorron R.I.P. För mig Jao och nu dör jag x""""""""D DU MÅSTE LÄSA DE NYA TILLÄGGEN PÅ MIN PROFIL, JU!!!!! ♥ 13 okt, 2012 22:21 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag dör sen Skrivet av Miss_Green: NEEEJ! DÖ INTE!Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miss_Green: Jag har godislöfte Skrivet av Borttagen: Så här "alla äter godis förutom Andrea hon äter paprika" xD Skrivet av Miss_Green: Haha, jag vet xD Skrivet av Borttagen: Jag får nöja mig med paprika Dx Haha, vad sorgligt det där lät xD Hahahahahah kan inte Hahahahaha sluta haha skratta åt hahahahah det där skämtet Hahahahaha det lät så sorgligt xD OMG jag dör och återuppstår imorron R.I.P. För mig Jao och nu dör jag x""""""""D DU MÅSTE LÄSA DE NYA TILLÄGGEN PÅ MIN PROFIL, JU!!!!! ♥ ;; ![]()
13 okt, 2012 22:22 |
|
Solkatten
Elev |
Alla svanar i England tillhör drottningen.
Um. Okej?! xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 okt, 2012 22:25 |
|
LolFeelings
Elev |
13 okt, 2012 22:30 |
|
Borttagen
|
Nu är det mina sista 20 minuter som 15åring! C:
13 okt, 2012 22:40 |
|
lillamymin
Elev |
Skrivet av Borttagen: Nu är det mina sista 20 minuter som 15åring! C: Åh, Grattis i förskott. Nu får du snart börja övningsköra och allt Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 13 okt, 2012 22:41 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen