@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Miss_Green: Haha, jag vet xDSkrivet av Borttagen: Jag får nöja mig med paprika Dx Haha, vad sorgligt det där lät xD 13 okt, 2012 22:04 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av Borttagen: Så här "alla barnen äter godis förutom Andrea hon äter paprika" xDSkrivet av Miss_Green: Haha, jag vet xD Skrivet av Borttagen: Jag får nöja mig med paprika Dx Haha, vad sorgligt det där lät xD ;; ![]()
13 okt, 2012 22:11
Detta inlägg ändrades senast 2012-10-14 kl. 12:03
|
|
ginnyw123
Elev |
13 okt, 2012 22:11 |
|
Savi
Elev |
Om jag hade varit bra på att uggla så absolut, men jag bruark kunna skicka typ ett meddelande innan jag har helt slut på något att säga...
13 okt, 2012 22:14 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av Savi: Om jag hade varit bra på att uggla så absolut, men jag bruark kunna skicka typ ett meddelande innan jag har helt slut på något att säga... Och ändå ugglade vi typ en hel dag för ett tag sen? >_> Apropå det så ska jag nog uggla dig snart... 13 okt, 2012 22:16 |
|
DarkBells
Elev |
Minidjuret är dum mot mig på skype! D:
Så jag ska rulla över henne med min vitlöksbröds mage, eftersom hon har stoppat i mig alla vitlöksbröd, som hon egentligen ska ge till sin familj... x)
13 okt, 2012 22:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Miss_Green: Jag har godislöfte Skrivet av Borttagen: Så här "alla äter godis förutom Andrea hon äter paprika" xD Skrivet av Miss_Green: Haha, jag vet xD Skrivet av Borttagen: Jag får nöja mig med paprika Dx Haha, vad sorgligt det där lät xD 13 okt, 2012 22:16 |
|
ginnyw123
Elev |
Skrivet av Savi: Om jag hade varit bra på att uggla så absolut, men jag bruark kunna skicka typ ett meddelande innan jag har helt slut på något att säga... Haha okej det brukar vara så ibland xD Annars får du gärna skicka ett medelande om du vill
13 okt, 2012 22:17 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av Savi: Om jag hade varit bra på att uggla så absolut, men jag bruark kunna skicka typ ett meddelande innan jag har helt slut på något att säga... Och ändå ugglade vi typ en hel dag för ett tag sen? >_> Apropå det så ska jag nog uggla dig snart... Och det var jag som slutade i slutaändan för att jag just var såå dålig XD
13 okt, 2012 22:17 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av Savi: Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av Savi: Om jag hade varit bra på att uggla så absolut, men jag bruark kunna skicka typ ett meddelande innan jag har helt slut på något att säga... Och ändå ugglade vi typ en hel dag för ett tag sen? >_> Apropå det så ska jag nog uggla dig snart... Och det var jag som slutade i slutaändan för att jag just var såå dålig XD Men det var ändå mycket 13 okt, 2012 22:17 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen