@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skoja juuuuueee :C xDSkrivet av Miss_Green: Skrivet av Borttagen: Det kommer inte att gå. O__________________________O Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vilket smart beslut jag tog om att jag skulle vara vaken hela natten Drick cola. Ät godis. Ha HP-maraton och titta på alla filmer. Ska dricka lite Cola, men godiset tog slut Men du får inte somna. Be någon vara vaken med dig? Typ en kompis, om du inte redan har någon där. c: Hehe, vem då? Ingen bor tillräckligt nära. Men jag överlever (hoppas jag:/) Men typ.. Be någon att sms:a dig en gång i sekunden? c: Vet inte vart min mobil är. Och den har ingen ström klart det gör ;; ![]()
13 okt, 2012 21:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Borttagen: Det kommer inte att gå. O__________________________O Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vilket smart beslut jag tog om att jag skulle vara vaken hela natten Drick cola. Ät godis. Ha HP-maraton och titta på alla filmer. Ska dricka lite Cola, men godiset tog slut Men du får inte somna. Be någon vara vaken med dig? Typ en kompis, om du inte redan har någon där. c: Hehe, vem då? Ingen bor tillräckligt nära. Men jag överlever (hoppas jag:/) Men typ.. Be någon att sms:a dig en gång i sekunden? c: Vet inte vart min mobil är. Och den har ingen ström ÄSCH KLART DET KOMMER KOM IGEN NU VAR EN KVINNA 13 okt, 2012 21:32 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag försökte vara ironisk xDSkrivet av Miss_Green: Skrivet av Borttagen: Det kommer inte att gå. O__________________________O Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vilket smart beslut jag tog om att jag skulle vara vaken hela natten Drick cola. Ät godis. Ha HP-maraton och titta på alla filmer. Ska dricka lite Cola, men godiset tog slut Men du får inte somna. Be någon vara vaken med dig? Typ en kompis, om du inte redan har någon där. c: Hehe, vem då? Ingen bor tillräckligt nära. Men jag överlever (hoppas jag:/) Men typ.. Be någon att sms:a dig en gång i sekunden? c: Vet inte vart min mobil är. Och den har ingen ström ÄSCH KLART DET KOMMER KOM IGEN NU VAR EN KVINNA ;; ![]()
13 okt, 2012 21:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Borttagen: Jag försökte vara ironisk xD Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Borttagen: Det kommer inte att gå. O__________________________O Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vilket smart beslut jag tog om att jag skulle vara vaken hela natten Drick cola. Ät godis. Ha HP-maraton och titta på alla filmer. Ska dricka lite Cola, men godiset tog slut Men du får inte somna. Be någon vara vaken med dig? Typ en kompis, om du inte redan har någon där. c: Hehe, vem då? Ingen bor tillräckligt nära. Men jag överlever (hoppas jag:/) Men typ.. Be någon att sms:a dig en gång i sekunden? c: Vet inte vart min mobil är. Och den har ingen ström ÄSCH KLART DET KOMMER KOM IGEN NU VAR EN KVINNA hehe, jaha xD Svårt att förstå sånt via internet. Btw, käner att jag får färsta bomben av hjälpade personer 13 okt, 2012 21:34 |
|
Obliviate_
Elev |
Lyssnar på grannen som har hemmakonsert ikväll igen
13 okt, 2012 21:40 |
|
Borttagen
|
Nää, men varför? Nu måsye jag ju tvätta mig
13 okt, 2012 21:44 |
|
Borttagen
|
Jag har behövt sy fem (I think) stygn i tummen en gång :O Det gjorde ont D:
13 okt, 2012 21:53 |
|
Borttagen
|
sanna1324567 har fått sy typ tusen stygn i foten. Eller, lite mer en fem
Btw, DET FANNS KVAR GODIS I GODIS PÅSEN! OCH JA`G HITTADE EN KINDER MAXI I KYLSKÅPET! Uppe hela natten, here I com! 13 okt, 2012 21:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Åh, lyllo dig sanna1324567 har fått sy typ tusen stygn i foten. Eller, lite mer en fem Btw, DET FANNS KVAR GODIS I GODIS PÅSEN! OCH JA`G HITTADE EN KINDER MAXI I KYLSKÅPET! Uppe hela natten, here I com! Jag får nöja mig med paprika Dx (But paprika is the best grönsak ever) 13 okt, 2012 21:57 |
|
Miss_Green
Elev |
13 okt, 2012 22:03 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen