Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 8039 8040 8041 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Vilket smart beslut jag tog om att jag skulle vara vaken hela natten Redan trött...

Drick cola. Ät godis. Ha HP-maraton och titta på alla filmer.

Ska dricka lite Cola, men godiset tog slut Och jag kommer somna om jag ser på film. Blir förmodligen mugglis, all night long.

13 okt, 2012 21:24

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Vilket smart beslut jag tog om att jag skulle vara vaken hela natten Redan trött...

Drick cola. Ät godis. Ha HP-maraton och titta på alla filmer.

Ska dricka lite Cola, men godiset tog slut Och jag kommer somna om jag ser på film. Blir förmodligen mugglis, all night long.

Men du får inte somna. Be någon vara vaken med dig? Typ en kompis, om du inte redan har någon där. c:

LITE COLA? DU MÅSTE HÄLLA I DIG COLA FÖR ATT ORKA TJEJEN.

13 okt, 2012 21:25

Detta inlägg ändrades senast 2012-10-13 kl. 21:26
Antal ändringar: 1

M4L13
Elev

Avatar


.______________________________________.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimagesmtv-a.akamaihd.net%2Furi%2Fmgid%3Afile%3Ahttp%3Ashared%3Amtv.com%2Fnews%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F11%2Ftumblr_inline_njzu4eVusv1slq446-1448170594.gif

13 okt, 2012 21:26

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Vilket smart beslut jag tog om att jag skulle vara vaken hela natten Redan trött...

Drick cola. Ät godis. Ha HP-maraton och titta på alla filmer.

Ska dricka lite Cola, men godiset tog slut Och jag kommer somna om jag ser på film. Blir förmodligen mugglis, all night long.

Men du får inte somna. Be någon vara vaken med dig? Typ en kompis, om du inte redan har någon där. c:

Hehe, vem då? Ingen bor tillräckligt nära. Men jag överlever (hoppas jag:/)

13 okt, 2012 21:26

joel9324
Elev

Avatar


Är trött men ska lägga mig vid elva. Är seriously jättetrött. Men ska bli pigg och typ dansa caramelldansen for no reeason

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2F5a%2F3c%2Fda%2F5a3cda8b4e71c2cffbcb7600c0448803.jpg

13 okt, 2012 21:27

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Vilket smart beslut jag tog om att jag skulle vara vaken hela natten Redan trött...

Drick cola. Ät godis. Ha HP-maraton och titta på alla filmer.

Ska dricka lite Cola, men godiset tog slut Och jag kommer somna om jag ser på film. Blir förmodligen mugglis, all night long.

Men du får inte somna. Be någon vara vaken med dig? Typ en kompis, om du inte redan har någon där. c:

Hehe, vem då? Ingen bor tillräckligt nära. Men jag överlever (hoppas jag:/)

Men typ.. Be någon att sms:a dig en gång i sekunden? c:

13 okt, 2012 21:28

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Vilket smart beslut jag tog om att jag skulle vara vaken hela natten Redan trött...

Drick cola. Ät godis. Ha HP-maraton och titta på alla filmer.

Ska dricka lite Cola, men godiset tog slut Och jag kommer somna om jag ser på film. Blir förmodligen mugglis, all night long.

Men du får inte somna. Be någon vara vaken med dig? Typ en kompis, om du inte redan har någon där. c:

Hehe, vem då? Ingen bor tillräckligt nära. Men jag överlever (hoppas jag:/)

Men typ.. Be någon att sms:a dig en gång i sekunden? c:

Vet inte vart min mobil är. Och den har ingen ström

13 okt, 2012 21:29

Miss_Green
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Vilket smart beslut jag tog om att jag skulle vara vaken hela natten Redan trött...

Drick cola. Ät godis. Ha HP-maraton och titta på alla filmer.

Ska dricka lite Cola, men godiset tog slut Och jag kommer somna om jag ser på film. Blir förmodligen mugglis, all night long.

Men du får inte somna. Be någon vara vaken med dig? Typ en kompis, om du inte redan har någon där. c:

Hehe, vem då? Ingen bor tillräckligt nära. Men jag överlever (hoppas jag:/)

Men typ.. Be någon att sms:a dig en gång i sekunden? c:

Vet inte vart min mobil är. Och den har ingen ström
Det kommer inte att gå. O__________________________O

;;https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F38.media.tumblr.com%2F9f8660e4edb5c919790421628a1a03cc%2Ftumblr_nen0jj6ry11sm0t12o1_500.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F33.media.tumblr.com%2F6bfebfff3295fba4dc7a69cfa0b068b6%2Ftumblr_n7vcam0Ig41r38w2ko2_500.gif

13 okt, 2012 21:30

Borttagen

Avatar


Skrivet av Miss_Green:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Vilket smart beslut jag tog om att jag skulle vara vaken hela natten Redan trött...

Drick cola. Ät godis. Ha HP-maraton och titta på alla filmer.

Ska dricka lite Cola, men godiset tog slut Och jag kommer somna om jag ser på film. Blir förmodligen mugglis, all night long.

Men du får inte somna. Be någon vara vaken med dig? Typ en kompis, om du inte redan har någon där. c:

Hehe, vem då? Ingen bor tillräckligt nära. Men jag överlever (hoppas jag:/)

Men typ.. Be någon att sms:a dig en gång i sekunden? c:

Vet inte vart min mobil är. Och den har ingen ström
Det kommer inte att gå. O__________________________O

klart det gör Har gjort det förut

13 okt, 2012 21:31

Hanna Black
Elev

Avatar


Förut när det var krig mellan Frankrike och England kastade fransmännen en ko på engelsmännen xD

Det är vi ´konstiga` personer som gör världen roligare

13 okt, 2012 21:31

1 2 3 ... 8039 8040 8041 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.