@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vilket smart beslut jag tog om att jag skulle vara vaken hela natten Drick cola. Ät godis. Ha HP-maraton och titta på alla filmer. Ska dricka lite Cola, men godiset tog slut 13 okt, 2012 21:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vilket smart beslut jag tog om att jag skulle vara vaken hela natten Drick cola. Ät godis. Ha HP-maraton och titta på alla filmer. Ska dricka lite Cola, men godiset tog slut Men du får inte somna. Be någon vara vaken med dig? Typ en kompis, om du inte redan har någon där. c: LITE COLA? DU MÅSTE HÄLLA I DIG COLA FÖR ATT ORKA TJEJEN. 13 okt, 2012 21:25
Detta inlägg ändrades senast 2012-10-13 kl. 21:26
|
|
M4L13
Elev |
13 okt, 2012 21:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vilket smart beslut jag tog om att jag skulle vara vaken hela natten Drick cola. Ät godis. Ha HP-maraton och titta på alla filmer. Ska dricka lite Cola, men godiset tog slut Men du får inte somna. Be någon vara vaken med dig? Typ en kompis, om du inte redan har någon där. c: Hehe, vem då? Ingen bor tillräckligt nära. Men jag överlever (hoppas jag:/) 13 okt, 2012 21:26 |
|
joel9324
Elev |
Är trött men ska lägga mig vid elva. Är seriously jättetrött. Men ska bli pigg och typ dansa caramelldansen for no reeason
13 okt, 2012 21:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vilket smart beslut jag tog om att jag skulle vara vaken hela natten Drick cola. Ät godis. Ha HP-maraton och titta på alla filmer. Ska dricka lite Cola, men godiset tog slut Men du får inte somna. Be någon vara vaken med dig? Typ en kompis, om du inte redan har någon där. c: Hehe, vem då? Ingen bor tillräckligt nära. Men jag överlever (hoppas jag:/) Men typ.. Be någon att sms:a dig en gång i sekunden? c: 13 okt, 2012 21:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vilket smart beslut jag tog om att jag skulle vara vaken hela natten Drick cola. Ät godis. Ha HP-maraton och titta på alla filmer. Ska dricka lite Cola, men godiset tog slut Men du får inte somna. Be någon vara vaken med dig? Typ en kompis, om du inte redan har någon där. c: Hehe, vem då? Ingen bor tillräckligt nära. Men jag överlever (hoppas jag:/) Men typ.. Be någon att sms:a dig en gång i sekunden? c: Vet inte vart min mobil är. Och den har ingen ström 13 okt, 2012 21:29 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av Borttagen: Det kommer inte att gå. O__________________________OSkrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vilket smart beslut jag tog om att jag skulle vara vaken hela natten Drick cola. Ät godis. Ha HP-maraton och titta på alla filmer. Ska dricka lite Cola, men godiset tog slut Men du får inte somna. Be någon vara vaken med dig? Typ en kompis, om du inte redan har någon där. c: Hehe, vem då? Ingen bor tillräckligt nära. Men jag överlever (hoppas jag:/) Men typ.. Be någon att sms:a dig en gång i sekunden? c: Vet inte vart min mobil är. Och den har ingen ström ;; ![]()
13 okt, 2012 21:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Borttagen: Det kommer inte att gå. O__________________________O Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vilket smart beslut jag tog om att jag skulle vara vaken hela natten Drick cola. Ät godis. Ha HP-maraton och titta på alla filmer. Ska dricka lite Cola, men godiset tog slut Men du får inte somna. Be någon vara vaken med dig? Typ en kompis, om du inte redan har någon där. c: Hehe, vem då? Ingen bor tillräckligt nära. Men jag överlever (hoppas jag:/) Men typ.. Be någon att sms:a dig en gång i sekunden? c: Vet inte vart min mobil är. Och den har ingen ström klart det gör 13 okt, 2012 21:31 |
|
Hanna Black
Elev |
Förut när det var krig mellan Frankrike och England kastade fransmännen en ko på engelsmännen xD
Det är vi ´konstiga` personer som gör världen roligare 13 okt, 2012 21:31 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen