@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ms.Markus
Elev |
Skrivet av madeleinegranger: Skrivet av Ms.Markus: Skrivet av Borttagen: Skrivet av madeleinegranger: DE BÄSTA DRAKNAMNEN PÅ HELA MUGGLIS HAR Ms.Markus GÅ IN OCH KOLLA! HAHAH SÅ GRYMMA åååååååå LOVE Tim Gunn Tänker döpa min nästa drake till typ... "Miss Jay Alexander, diva coach extraordinaire" ♥ Oh ja, gör det! Så det går en liten röd tråd genom namnen! Sedan kan någon heta "Mood" så du kan säga "Thank you, Mood!" till den! Åh, ja lätt, Mood är ju det ultimata namnet!! ![]()
13 okt, 2012 18:56 |
|
Borttagen
|
Det känns som det är natt bara för att det är mörkt.
13 okt, 2012 18:59 |
|
M4L13
Elev |
Skrivet av Solkatten: Hade varit sjukt kul att åka till Thailand och vara med på en Songkran någon gång. xD DET. ÄR. TOTALLY. AWWWESOOOOOME!!! you have to, det är asgrymt :'DDDDD
13 okt, 2012 19:19 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av M4L13: Skrivet av Solkatten: Hade varit sjukt kul att åka till Thailand och vara med på en Songkran någon gång. xD DET. ÄR. TOTALLY. AWWWESOOOOOME!!! you have to, det är asgrymt :'DDDDD Har du varit där? o.O "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 okt, 2012 19:22 |
|
M4L13
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av M4L13: Skrivet av Solkatten: Hade varit sjukt kul att åka till Thailand och vara med på en Songkran någon gång. xD DET. ÄR. TOTALLY. AWWWESOOOOOME!!! you have to, det är asgrymt :'DDDDD Har du varit där? o.O indeed :33 jag kommer halvt från thailand, och när jag var där sist, när jag var 9, så var vi i phuket och det var aaaskuul! världens största vattenkrig aerfghj ♥ fast phuket var inge bra ställe .___. aj downt lajk phuket.
13 okt, 2012 19:27 |
|
EMELESEL
Elev |
har typ stannat på 492 tummar. inte för att det gör nåt eller så men jag skulle ju vara så awesome att räkna upp (ner?) till 500 :o
13 okt, 2012 19:29 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Nu ska jag avsluta datan, gå å äta CHICKEN ENCHILADAS och rita
13 okt, 2012 19:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av EMELESEL: har typ stannat på 492 tummar. inte för att det gör nåt eller så men jag skulle ju vara så awesome att räkna upp (ner?) till 500 :o Bara för att liskom, du fick en tumme. Skulle EMMELELLESELLE vilja uggla med moi? :3 13 okt, 2012 19:31 |
|
M4L13
Elev |
13 okt, 2012 19:32 |
|
Tvilling
Elev |
aaaaah. Lyssnar på Halloween musik, man blir ju nästan rädd. o.o
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 13 okt, 2012 19:37 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen