@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dramione99
Elev |
Nu ska jag lära mig spela tabbar på gitarr, xD.
13 okt, 2012 17:06 |
|
M4L13
Elev |
just nu är jag så jävla sur och arg och jag hatar allt och jag är ashungrig men jag kommer typ inte få äta förräns typ halv åtta idag men jag kommer va död innan dess och JAG HATAR ALLLTTTT.
fuck everything '-'
13 okt, 2012 17:08 |
|
Dramione99
Elev |
Hm, det här går ju überbra!
13 okt, 2012 17:12 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
Skrivet av Almson:
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Moy.GinnyWeasley: En hamleys kommer öppna i Sverige, kanske kommer det finnas Harry Potter grejer? WTF ARE YOU SERIOUS OMG. NÄRVARHURVARFÖR *DÖÖÖR* :O Nacka Forum!
13 okt, 2012 17:14 |
|
M4L13
Elev |
Katla skjutsar ni Knizzlare hit eller ska pappa komma och hämta er alla? hon ville inte komma hit ännu, hon ville vänta xC
13 okt, 2012 17:24 |
|
Katla
Elev |
Skrivet av M4L13: Katla skjutsar ni Knizzlare hit eller ska pappa komma och hämta er alla? hon ville inte komma hit ännu, hon ville vänta xC alltså det är bättre om din pappa skjutsar tror jag??? om inte alice kommer hem tidigare (om det är alice vi väntar på) då skjutsar vi tror jag?? ♏︎ 13 okt, 2012 17:27 |
|
Div00mR
Elev |
Har just vikt en blomma, lagt en lapp i där det står att blomman är 'till dig' och lagt den vid en vägkant. Kände för att vara snäll... c:
Tänk om någon från mugglis hittar den? owo
13 okt, 2012 17:29 |
|
M4L13
Elev |
Skrivet av Katla: Skrivet av M4L13: Katla skjutsar ni Knizzlare hit eller ska pappa komma och hämta er alla? hon ville inte komma hit ännu, hon ville vänta xC alltså det är bättre om din pappa skjutsar tror jag??? om inte alice kommer hem tidigare (om det är alice vi väntar på) då skjutsar vi tror jag?? okejdå, pappa är like thiiiiss sur just nu och jag är bara deprimerad but oki c:
13 okt, 2012 17:30 |
|
Katla
Elev |
Skrivet av M4L13: Skrivet av Katla: Skrivet av M4L13: Katla skjutsar ni Knizzlare hit eller ska pappa komma och hämta er alla? hon ville inte komma hit ännu, hon ville vänta xC alltså det är bättre om din pappa skjutsar tror jag??? om inte alice kommer hem tidigare (om det är alice vi väntar på) då skjutsar vi tror jag?? okejdå, pappa är like thiiiiss sur just nu och jag är bara deprimerad but oki c: alltså jag bara tror nu ok inget fakta ♏︎ 13 okt, 2012 17:39 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Vill folk gå in och titta/ gilla mitt bidrag till Nikons filmtävling? http://filmfestival.nikon.se/user/my-movies/507987d211581e52b600100c
13 okt, 2012 17:42 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen