@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Obliviate_: Haha x) hittade texter om hur stjärntecken beter sig när dom mår dåligt. "Scorpio: Scorpio will purposely immerse themselves in their negativity until it destroys them, so that they can learn from the experience and return stronger." Yep, Det där sammanfattar väll mig rätt bra x) Länka, länka, länka! (Älskar saker som har med stjärntecken att göra, haha) well, jag var inne på http://fuckyeahscorpio.tumblr.com/page/26 och http://shitthesignssay.tumblr.com/ Men googla på ditt stjärntecken + tumblr så hittar du säkert nått :3 13 okt, 2012 13:17 |
|
Knizzlare
Elev |
13 okt, 2012 13:23 |
|
J-star Black
Elev |
13 okt, 2012 13:26 |
|
Borttagen
|
HAHAHA GE DIG X'D
13 okt, 2012 13:27 |
|
Borttagen
|
Idag är det min sista dag som femtonåring!
13 okt, 2012 13:29 |
|
DarkBells
Elev |
Hur länga ska jag 69 tummar... Det är ju mitt olyckstal D:
Elihhn Det ska jag komma ihåg! Jag ska gratta dig imorgon!
13 okt, 2012 13:29 |
|
Knizzlare
Elev |
13 okt, 2012 13:40 |
|
Freja
Elev |
Spoiler: Tryck här för att visa! Everything is Dramione and nothing hurts. 13 okt, 2012 13:55 |
|
DarkBells
Elev |
13 okt, 2012 13:57 |
|
Borttagen
|
13 okt, 2012 13:58 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen