@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
M4L13
Elev |
Skrivet av Katla: Skrivet av M4L13: Skrivet av Katla: Skrivet av M4L13: nu har jag gjort klart tårt själva tårtan som är till Knizzlare, nu ska jag vänta på att pappa kommer hem från hällefors med dekoration YEY C: jag ska äta upp den omnomnom men du gillade ju inte tårta D: *jag ska äta upp dekorationen och grädden lol ... oh.
13 okt, 2012 12:54 |
|
Solkatten
Elev |
Min pappa har råkat sågat sig i benet med en motorsåg. o.o
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 okt, 2012 12:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: AAAAAAAAAJ O_OMin pappa har råkat sågat sig i benet med en motorsåg. o.o 13 okt, 2012 12:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av madeleinegranger: DE BÄSTA DRAKNAMNEN PÅ HELA MUGGLIS HAR Ms.Markus GÅ IN OCH KOLLA! HAHAH SÅ GRYMMA åååååååå LOVE Tim Gunn 13 okt, 2012 12:58 |
|
Tvilling
Elev |
Det sägs att Tvilling skriver en dikt hp berättelse fanfic sak på engelska som hon gärna vill att folk checkar in; http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=25298 ;D
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 13 okt, 2012 13:03 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: AAAAAAAAAJ O_O Min pappa har råkat sågat sig i benet med en motorsåg. o.o Fast han sa att det inte gjorde ont. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 okt, 2012 13:03 |
|
Borttagen
|
13 okt, 2012 13:08 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Men uuuuh D: Det måste ha sett hemskt ut för han blev väldigt snurrig när han såg på det. Alltså, läkare och sådana på sjukhus. Hur fan står dem ut?! Jag blir illamående så fort jag ser sådana där program där dem håller på att operera. Hur fan klarar dem av att inte spy? *** 15969 inlägg ♥ "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 okt, 2012 13:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: HÅLLER MED O_OSkrivet av Borttagen: Men uuuuh D: Det måste ha sett hemskt ut för han blev väldigt snurrig när han såg på det. Alltså, läkare och sådana på sjukhus. Hur fan står dem ut?! Jag blir illamående så fort jag ser sådana där program där dem håller på att operera. Hur fan klarar dem av att inte spy? *** 15969 inlägg ♥ 13 okt, 2012 13:12 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Haha x) hittade texter om hur stjärntecken beter sig när dom mår dåligt. "Scorpio: Scorpio will purposely immerse themselves in their negativity until it destroys them, so that they can learn from the experience and return stronger." Yep, Det där sammanfattar väll mig rätt bra x) Länka, länka, länka! (Älskar saker som har med stjärntecken att göra, haha) "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 okt, 2012 13:15 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen