@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Okej, jag har inget liv.
13 okt, 2012 10:36 |
|
Tvilling
Elev |
Sitter och laddar ner fanmixes :'D
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 13 okt, 2012 10:36 |
|
joel9324
Elev |
Vill så gärna ha partnership på YouTube men har inte tillräckligt med subs och views..
13 okt, 2012 10:37 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Moy.GinnyWeasley: En hamleys kommer öppna i Sverige, kanske kommer det finnas Harry Potter grejer? Den hade Grand Opening igår, jag var där! Såg inga Harry Potter saker där dock, men det kanske kommer
13 okt, 2012 10:39 |
|
Borttagen
|
orkar inte gå och hämta en penna....
13 okt, 2012 10:41 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Almson:
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Moy.GinnyWeasley: En hamleys kommer öppna i Sverige, kanske kommer det finnas Harry Potter grejer? WTF ARE YOU SERIOUS OMG. NÄRVARHURVARFÖR *DÖÖÖR* :O Hahha den öppnade igår i Nacka Forum, varför vet jag inte men så är det i alla fall!
13 okt, 2012 10:43 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Moy.GinnyWeasley: En hamleys kommer öppna i Sverige, kanske kommer det finnas Harry Potter grejer? Den hade Grand Opening igår, jag var där! Såg inga Harry Potter saker där dock, men det kanske kommer Oh, how cool! Men inget slår ju att vara där i London 13 okt, 2012 10:52 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Moy.GinnyWeasley: En hamleys kommer öppna i Sverige, kanske kommer det finnas Harry Potter grejer? Den hade Grand Opening igår, jag var där! Såg inga Harry Potter saker där dock, men det kanske kommer Oh, how cool! Men inget slår ju att vara där i London Omg nej verkligen inte! Det var ju värsta upplevelsen att vara där, den i Nacka Forum är ingenting jämfört med den i London! Fast det var kul för vissa pratade engelska där XD
13 okt, 2012 10:57 |
|
GodricH
Elev |
13 okt, 2012 11:14 |
|
The Noble Lion
Elev |
13 okt, 2012 11:16 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen