Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 8026 8027 8028 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Moy.GinnyWeasley
Elev

Avatar


En hamleys kommer öppna i Sverige, kanske kommer det finnas Harry Potter grejer?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi46.tinypic.com%2F34rayrn.jpg

13 okt, 2012 07:47

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Jag är typ den enda i familjen som verkligen vill se på X Factor. Det är samma med Eurovision och så typ. That sucks.
Samma här...
Vem hejar du på?

Jag vet inte riktigt. Oscar, J.E.M och Hey Mary typ? c:
Okej, mina favoriter är Awa, Frida och J.E.M

13 okt, 2012 07:54

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Moy.GinnyWeasley:
En hamleys kommer öppna i Sverige, kanske kommer det finnas Harry Potter grejer?

WTF ARE YOU SERIOUS OMG.

Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Jag är typ den enda i familjen som verkligen vill se på X Factor. Det är samma med Eurovision och så typ. That sucks.
Samma här...
Vem hejar du på?

Jag vet inte riktigt. Oscar, J.E.M och Hey Mary typ? c:
Okej, mina favoriter är Awa, Frida och J.E.M

Jag ser inte på X Factor Men jag hejar på Frida because of hon är Mollys lillasyster..

13 okt, 2012 09:54

Borttagen

Avatar


Ginny00: Ojojoj, förvånande att du resonerade så
Men Frida är duktigt.

13 okt, 2012 10:03

Borttagen

Avatar


Måste lyssna oftare på MJ

13 okt, 2012 10:08

Almson
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Moy.GinnyWeasley:
En hamleys kommer öppna i Sverige, kanske kommer det finnas Harry Potter grejer?

WTF ARE YOU SERIOUS OMG.
NÄRVARHURVARFÖR *DÖÖÖR* :O

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fdata3.whicdn.com%2Fimages%2F75776251%2Flarge.gif

13 okt, 2012 10:12

Borttagen

Avatar


Gissa hur förvirrad jag blev när jag läste en mugglis persons blogg och så hittar man bilder på personer jag känner

Spoiler:
Tryck här för att visa!kom senare på att jag redan har fått veta at han går på sama skola som min syster, så det är inte så konsitgt.

13 okt, 2012 10:15

joel9324
Elev

Avatar


Ska till Sollentuna Centrum idag för typ första gången heeheh #intressantnot

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2F5a%2F3c%2Fda%2F5a3cda8b4e71c2cffbcb7600c0448803.jpg

13 okt, 2012 10:25

Borttagen

Avatar


grattis till mig, kunnde logga in på mig mail utan några svårigheter.

13 okt, 2012 10:27

DeathDownAlex
Elev

Avatar


My life is weird
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_llxm9dY2l61qeqikxo1_1280.png

13 okt, 2012 10:34

1 2 3 ... 8026 8027 8028 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.