@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
DarkBells
Elev |
13 okt, 2012 00:32 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av DarkBells: Jag är tydligen inte ett dugg lik en fisk... (mitt stjärntecken...) Jag är inte ett dugg lik mitt stjärntecken (vädur) men nästan allt om fiskarna stämmer in på mig. xD Önskar jag var en fisk. (a) Blubb, blubb. Dessutom älskar jag vattnet så det hade ju liksom varit perfekt. ♥ "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 okt, 2012 00:38 |
|
DarkBells
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av DarkBells: Jag är tydligen inte ett dugg lik en fisk... (mitt stjärntecken...) Jag är inte ett dugg lik mitt stjärntecken (vädur) men nästan allt om fiskarna stämmer in på mig. xD Önskar jag var en fisk. (a) Blubb, blubb. Dessutom älskar jag vattnet så det hade ju liksom varit perfekt. ♥ Haha, vi kan byta!? ♥
13 okt, 2012 00:39 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av DarkBells: Skrivet av Solkatten: Skrivet av DarkBells: Jag är tydligen inte ett dugg lik en fisk... (mitt stjärntecken...) Jag är inte ett dugg lik mitt stjärntecken (vädur) men nästan allt om fiskarna stämmer in på mig. xD Önskar jag var en fisk. (a) Blubb, blubb. Dessutom älskar jag vattnet så det hade ju liksom varit perfekt. ♥ Haha, vi kan byta!? ♥ Gärna! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 okt, 2012 00:41 |
|
DarkBells
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av DarkBells: Skrivet av Solkatten: Skrivet av DarkBells: Jag är tydligen inte ett dugg lik en fisk... (mitt stjärntecken...) Jag är inte ett dugg lik mitt stjärntecken (vädur) men nästan allt om fiskarna stämmer in på mig. xD Önskar jag var en fisk. (a) Blubb, blubb. Dessutom älskar jag vattnet så det hade ju liksom varit perfekt. ♥ Haha, vi kan byta!? ♥ Gärna! Hihi! Om allt var sådär enkelt...
13 okt, 2012 00:42 |
|
Solkatten
Elev |
Fml. Jag vill göra något men är för lat för det. Jag är trött och vill sova men vill det inte samtidigt som jag vill det. What's wrong with me? I'm confused. Nej, jag går och lägger mig. Har ju ändå inget annat för mig precis.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 okt, 2012 00:49 |
|
Obliviate_
Elev |
Haha x) hittade texter om hur stjärntecken beter sig när dom mår dåligt.
"Scorpio: Scorpio will purposely immerse themselves in their negativity until it destroys them, so that they can learn from the experience and return stronger." Yep, Det där sammanfattar väll mig rätt bra x) 13 okt, 2012 00:56 |
|
cirklar
Elev |
De senaste veckorna har vi repat och repat och repat, och idag var det föreställning. Det gick faktiskt riktigt bra! Och nu får jag äntligen vila!
Godnatt!
13 okt, 2012 00:59 |
|
accioron
Elev |
Grå Damen
VÄNTA har du bara varit medlem i ett år nu???? omg that's weird, jag hade för mig att du varit medlem mycket längre än mig?? ![]() men grattis och tack och kram!!! ♥ 13 okt, 2012 04:11 |
|
me.
Elev |
Morgonpigg som jag är ligger jag vaken medans min kompis ligger och sover, alva vakna..
13 okt, 2012 07:34 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen