@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
M4L13
Elev |
12 okt, 2012 23:27 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Samma här... Jag är typ den enda i familjen som verkligen vill se på X Factor. Vem hejar du på? Jag vet inte riktigt. Oscar, J.E.M och Hey Mary typ? c: "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 okt, 2012 23:42 |
|
scarhead
Lärare |
12 okt, 2012 23:47 |
|
Solkatten
Elev |
Sluta vara så negativa om vintern.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 okt, 2012 23:52 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Solkatten: nej för jag hatar vintern punktSluta vara så negativa om vintern. 12 okt, 2012 23:56 |
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av Solkatten: Njuta av att frysa ihjäl, ta på mig 5 lager kläder och jag hatar ytterkläder, dessutom all jävla snö som gör att allt bara blir slask på våren.Sluta vara så negativa om vintern. Fy fan för vintern.
12 okt, 2012 23:57 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Solkatten: Sluta vara så negativa om vintern. Vintern e mysig. Fattar inte folk som måste ha på sig fem lager kläder. Jag går i linne o en jacka över och fryser inte även om det är -25 grader ute. Har aldrig mössa. Möjligtvis vantar om det är mer än -20 ute men jag glömmer oftast dom. 13 okt, 2012 00:00 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Obliviate_: Det beror ju även på hur mycket man fryser, jag fryser rätt lätt annars så vintern är verkligen inget för mig haha.Skrivet av Solkatten: Sluta vara så negativa om vintern. Vintern e mysig. Fattar inte folk som måste ha på sig fem lager kläder. Jag går i linne o en jacka över och fryser inte även om det är -25 grader ute. Har aldrig mössa. Möjligtvis vantar om det är mer än -20 ute men jag glömmer oftast dom. 13 okt, 2012 00:09 |
|
Solkatten
Elev |
Chattar med en svensk på Omegle. o.O :'D
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 okt, 2012 00:24 |
|
Obliviate_
Elev |
Är det nån mer än jag som får enormt ont i lederna ibland? :o
13 okt, 2012 00:31 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen