@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Obliviate_
Elev |
Jem är min favoritgrupp på x-factor :3
12 okt, 2012 22:28 |
|
MystiqueRed
Elev |
kom nyss hem från en myskväll med en söt kille i min klass^^
12 okt, 2012 22:32 |
|
Luna Chang
Elev |
Jag vill bara lägga mig i min säng och se en serie med filmer och gråta lite. Men alla bra filmer är hos mamma >_>
Jag TITTADE ju på fodralen till hela Twilight serien och övervägde att ta med dom. VARFÖR GJORDE JAG DET INTE>_> Hej 12 okt, 2012 22:32 |
|
Borttagen
|
Grå Damen - Fina, fina du, supertack och supergrattis! c:
12 okt, 2012 22:36 |
|
tyri
Elev |
12 okt, 2012 22:37 |
|
M4L13
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av M4L13: Congratz ♥ stackars pappa, vi har inga pengar men han ska fixa pengar till kycklingklubbor imorgon nd now i feel bad :c men jag kan ju inte göra grillad kyckling med redan tillagad kyckling ju ;_; Spoiler: Tryck här för att visa! tack c:
12 okt, 2012 22:40 |
|
Borttagen
|
FY VILKEN DÅLIG FANTASI JAG HAR NÄR DET GÄLLER PROFILBILD
12 okt, 2012 22:44 |
|
Borttagen
|
12 okt, 2012 22:53 |
|
MissFniss
Elev |
Skrivet av DarkBells: Skrivet av MissFniss: Skrivet av DarkBells: Skrivet av MissFniss: Skrivet av DarkBells: Skrivet av MissFniss: Skrivet av DarkBells: Skrivet av MissFniss: ♥ Jag tror inte att jag ska gå på nån match men det hade varit awesome ifall jag och hen skulle gjort det ♥ Nej, men vad synd! :c Är typ en fotbollsmatch eller nåt sånt? ♥ Ja, en fotbollsmatch typ. En cup Btw; Jag ska till Sollentuna imorrn. Oj, förlåt menade det x) ♥ Det ska inte jag... :c Haha, det gör ingenting! ♥ :c ♥ Var nånstans i Sollentuna? ♥ (vid en friidrottsbana där det också är en konstgräsplan? (okejj, det finns det säkert överallt x)) Jag vet inte riktigt... Okej...
12 okt, 2012 22:59 |
|
The Noble Lion
Elev |
12 okt, 2012 23:07 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen