@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Knizzlare
Elev |
12 okt, 2012 22:03 |
|
Solkatten
Elev |
Var i helvete är min mobil?! Den är inte i soffan, den är inte i köket, den är inte i badrummet och den är inte i mitt rum. Jag har ju haft med den hela tiden och jag har bara varit i de rummen typ den senaste timmen. Får se om den dyker fram. Och självklart är jag dum av mig som aldrig har på ljudet på min mobil så jag kan inte ringa den. -.- Smart, riktigt smart.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 okt, 2012 22:04 |
|
Borttagen
|
12 okt, 2012 22:05 |
|
Amandan
Elev |
12 okt, 2012 22:06 |
|
DarkBells
Elev |
Skrivet av MissFniss: Skrivet av DarkBells: Skrivet av MissFniss: Skrivet av DarkBells: Skrivet av MissFniss: Skrivet av DarkBells: Skrivet av MissFniss: ♥ Jag tror inte att jag ska gå på nån match men det hade varit awesome ifall jag och hen skulle gjort det ♥ Nej, men vad synd! :c Är typ en fotbollsmatch eller nåt sånt? ♥ Ja, en fotbollsmatch typ. En cup Btw; Jag ska till Sollentuna imorrn. Oj, förlåt menade det x) ♥ Det ska inte jag... :c Haha, det gör ingenting! ♥ :c ♥ Var nånstans i Sollentuna? ♥ (vid en friidrottsbana där det också är en konstgräsplan? (okejj, det finns det säkert överallt x)) Jag vet inte riktigt...
12 okt, 2012 22:07 |
|
Cyachi
Elev |
12 okt, 2012 22:08 |
|
Solkatten
Elev |
Jag är typ den enda i familjen som verkligen vill se på X Factor.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 okt, 2012 22:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Samma här... Jag är typ den enda i familjen som verkligen vill se på X Factor. Vem hejar du på? 12 okt, 2012 22:17 |
|
Borttagen
|
Alltså kisses till alla er fina :*
12 okt, 2012 22:17 |
|
Celebikai
Elev |
12 okt, 2012 22:27 |
Du får inte svara på den här tråden.













Mugglarportalen