@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MissFniss
Elev |
Skrivet av DarkBells: Skrivet av MissFniss: ♥ Jag tror inte att jag ska gå på nån match men det hade varit awesome ifall jag och hen skulle gjort det ♥ Nej, men vad synd! :c Är typ en fotbollsmatch eller nåt sånt? ♥
12 okt, 2012 21:57 |
|
Shaunee
Elev |
Skrivet av amanda1104: Skrivet av Shaunee: Tycker du om att rolla? Det känns inte som om det händer nåt på mugglis just nu *boring* men jag vill ändå inte logga ut Jag tycker personligen inte att jag är bra på att rolla, och jag har inte så mycket tid för det, men jag kan väl prova? Vad ska vi rolla om? 12 okt, 2012 21:57 |
|
DarkBells
Elev |
Skrivet av MissFniss: Skrivet av DarkBells: Skrivet av MissFniss: ♥ Jag tror inte att jag ska gå på nån match men det hade varit awesome ifall jag och hen skulle gjort det ♥ Nej, men vad synd! :c Är typ en fotbollsmatch eller nåt sånt? ♥ Ja, en fotbollsmatch typ. En cup Btw; Jag ska till Sollentuna imorrn.
12 okt, 2012 21:58 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av leumas vän: Surfin bird på radio, Döda mig -__- Well... Everybody's heard about the bird Bird bird bird, bird is the word Bird bird bird, bird is the word You're welcome. c: "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 okt, 2012 21:59 |
|
Tvilling
Elev |
Nu fäller jag igen min dator och ska skriva lite
See yah tomorrow, folks ∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 12 okt, 2012 21:59 |
|
MissFniss
Elev |
Skrivet av DarkBells: Skrivet av MissFniss: Skrivet av DarkBells: Skrivet av MissFniss: ♥ Jag tror inte att jag ska gå på nån match men det hade varit awesome ifall jag och hen skulle gjort det ♥ Nej, men vad synd! :c Är typ en fotbollsmatch eller nåt sånt? ♥ Ja, en fotbollsmatch typ. En cup Btw; Jag ska till Sollentuna imorrn. Oj, förlåt menade det x) ♥ Det ska inte jag... :c
12 okt, 2012 21:59 |
|
DarkBells
Elev |
Skrivet av MissFniss: Skrivet av DarkBells: Skrivet av MissFniss: Skrivet av DarkBells: Skrivet av MissFniss: ♥ Jag tror inte att jag ska gå på nån match men det hade varit awesome ifall jag och hen skulle gjort det ♥ Nej, men vad synd! :c Är typ en fotbollsmatch eller nåt sånt? ♥ Ja, en fotbollsmatch typ. En cup Btw; Jag ska till Sollentuna imorrn. Oj, förlåt menade det x) ♥ Det ska inte jag... :c Haha, det gör ingenting! ♥ :c
12 okt, 2012 22:00 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Caius: Jag måste upp tidigt imorgon. Snyft. Har teori hela jävla dagen. Jag kommer dö. För jag suger på teorin... :C Ett tips är att göra program, typ bonniers trafikskola eller andra istället för att läsa böcker Good luck! 12 okt, 2012 22:01 |
|
Borttagen
|
Jisses! Vet ni vad det är för dag idag? Min mugglis-ettårsdag. Tänkte göra något storslaget, magnifikt och fantastiskt, men fantasin räcker inte till och jag har för mycket att göra. Istället började jag tänka: Var ska jag placera mitt enda inlägg denna dag? Intresseklubben ofc. Min kära avifors stolthet!
Tycker att det känns fånigt att "tacka" folk, men en lista med människor jag verkligen uppskattar skulle ju inte sitta fel. Först, mina darlings avifors, supermanoch Enchanted. Jösses, vad vore jag utan er? accioron, Kintsugi, JoLizz, Knizzlare, Li, Hotissue, themarauder, Ida S, Nessilini, lillamymin, Salem, GodricH, Cykel, Oskan, childhoodlight, Remembrall, LoonyMe, Regulus, IvveKingh, linnvendela, Amandan, whirlwinds, Amesco, Dante, Cyachi, mitchan, Katla, Maharajah, Danzi, Ginnyy, scarhead, Anapneo, Celebikai ![]() LOTS OF LOVE eder tillgivne Casperson. 12 okt, 2012 22:01 |
|
MissFniss
Elev |
Skrivet av DarkBells: Skrivet av MissFniss: Skrivet av DarkBells: Skrivet av MissFniss: Skrivet av DarkBells: Skrivet av MissFniss: ♥ Jag tror inte att jag ska gå på nån match men det hade varit awesome ifall jag och hen skulle gjort det ♥ Nej, men vad synd! :c Är typ en fotbollsmatch eller nåt sånt? ♥ Ja, en fotbollsmatch typ. En cup Btw; Jag ska till Sollentuna imorrn. Oj, förlåt menade det x) ♥ Det ska inte jag... :c Haha, det gör ingenting! ♥ :c ♥ Var nånstans i Sollentuna? ♥ (vid en friidrottsbana där det också är en konstgräsplan? (okejj, det finns det säkert överallt x))
12 okt, 2012 22:02 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen