@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
M4L13
Elev |
12 okt, 2012 21:05 |
|
Caius
Elev |
Jag måste upp tidigt imorgon. Snyft. Har teori hela jävla dagen. Jag kommer dö. För jag suger på teorin... :C
Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 12 okt, 2012 21:24 |
|
amanda1104
Elev |
Skrivet av Caius: Eh... Det är lördag i morgon... Eller har jag missat någotJag måste upp tidigt imorgon. Snyft. Har teori hela jävla dagen. Jag kommer dö. För jag suger på teorin... :C Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 12 okt, 2012 21:25 |
|
MissFniss
Elev |
Skrivet av DarkBells: Och nu vet alla det, för jag har skrivit det på min profil! *stolt* Naww, sötis ♥
12 okt, 2012 21:25 |
|
M4L13
Elev |
åhåhåhåhååå jag lät min underbara kväll förstöras pga kycklingklubbor '-'
JAG KAN JU FÖR I HELVETE INTE GÖRA EN MARINAD FÖR ATT LÄGGA KYCKLINGKLUBBORNA I OM KYCKLINGEN REDAN ÄR GENOMSTEKT OCH MARINERAD OCH VAFAN inte glad nu. '-'
12 okt, 2012 21:25 |
|
Borttagen
|
Jag älskar min lärare. OMG TACK MARIA DU ÄR BÄST!!!
Hon sa att hon påpekade gramatikfelen i min berättelse för att det andra var så bra att hon inte behövde säga något om det. ♥♥♥♥♥♥♥♥ 12 okt, 2012 21:26 |
|
Borttagen
|
FIFAn XD
12 okt, 2012 21:29 |
|
Caius
Elev |
Skrivet av amanda1104: Jag vet, och det är det som är så hemskt. Min skola är nämligen på diverse olika dagar och kan vara hur sent som helst ifall man har teori. Så imorgon blir jag sittande ifrån klockan nio på morgonen till klockan fem på eftermiddagen med teorin. :CSkrivet av Caius: Eh... Det är lördag i morgon... Eller har jag missat något Jag måste upp tidigt imorgon. Snyft. Har teori hela jävla dagen. Jag kommer dö. För jag suger på teorin... :C Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 12 okt, 2012 21:29 |
|
amanda1104
Elev |
Skrivet av Caius: Stackars dig... Skrivet av amanda1104: Jag vet, och det är det som är så hemskt. Min skola är nämligen på diverse olika dagar och kan vara hur sent som helst ifall man har teori. Så imorgon blir jag sittande ifrån klockan nio på morgonen till klockan fem på eftermiddagen med teorin. :C Skrivet av Caius: Eh... Det är lördag i morgon... Eller har jag missat något Jag måste upp tidigt imorgon. Snyft. Har teori hela jävla dagen. Jag kommer dö. För jag suger på teorin... :C Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 12 okt, 2012 21:30 |
|
Caius
Elev |
Ne, får skylla mig själv som måste lyckas få körkort för att kunna få jobb. :C Fast jag tycker att det är taskigt att det är en oskriven regel om att man måste ha körkort för att kunna få jobb... Vad är det för fel på buss eller tåg egentligen?
Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 12 okt, 2012 21:31 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen