@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
M4L13
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av M4L13: ![]() ![]() totally sexy beast malie is eating a white carrot. och nu insåg jag att andra bilden ser hemskt fel ut. ahahdge. Den sista bilden Såg verkligen Helt fel ut!! XD the power of malie xD
12 okt, 2012 19:53 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av M4L13: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av M4L13: ![]() ![]() totally sexy beast malie is eating a white carrot. och nu insåg jag att andra bilden ser hemskt fel ut. ahahdge. Den sista bilden Såg verkligen Helt fel ut!! XD the power of malie xD Haha XD Hej 12 okt, 2012 19:54 |
|
Ginny00
Elev |
Lyssnar på Glasklarts cover av Marina and the Diamonds.
12 okt, 2012 19:58 |
|
Solkatten
Elev |
Asså, åh. Tittade på min storebrors TV och den visade att klockan var fem i nio så jag fick värsta paniken men så var den egentligen fem i åtta. Fan vad lättnad jag blev då! x'D Annars skulle jag ju ha missat en timme av X Factor.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 okt, 2012 19:58 |
|
amanda1104
Elev |
La upp ett nytt kapitel på min ff... Ingen komentar ännu... Och det var flera timmar sen...
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 12 okt, 2012 20:00 |
|
Minidjuret
Elev |
Här sitter jag en fredagskväll, trött, och dricker Gul Minimjöl XD
![]() Jag har bästa humorn i världen så att Och om ni inte förstår skämtet, ta en titt på bilden och sen på mitt användarnamn ^-^ 12 okt, 2012 20:20 |
|
amanda1104
Elev |
Skrivet av Minidjuret: Sitter här och försöker att inte börja garva...Här sitter jag en fredagskväll, trött, och dricker Gul Minimjöl XD ![]() Jag har bästa humorn i världen så att Och om ni inte förstår skämtet, ta en titt på bilden och sen på mitt användarnamn ^-^ Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 12 okt, 2012 20:25 |
|
DarkBells
Elev |
Skrivet av amanda1104: Skrivet av Minidjuret: Sitter här och försöker att inte börja garva... Här sitter jag en fredagskväll, trött, och dricker Gul Minimjöl XD ![]() Jag har bästa humorn i världen så att Och om ni inte förstår skämtet, ta en titt på bilden och sen på mitt användarnamn ^-^ 'Försöker inte garva...' Jag gör det redan
12 okt, 2012 20:27 |
|
Minidjuret
Elev |
Hahhahaha, jag skrattar själv xD Min humor är ju helt fantastisk! ^^
12 okt, 2012 20:29 |
|
amanda1104
Elev |
Skrivet av Minidjuret: verkligenHahhahaha, jag skrattar själv xD Min humor är ju helt fantastisk! ^^ Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 12 okt, 2012 20:29 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen