Sant eller Falskt? - Forumlek
Forum > Quidditchplanen > Sant eller Falskt? - Forumlek
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Soz
Elev |
Sant
Bertie boots bönor då? ♥ ... Sherlockian, Whovian etc. 25 jan, 2011 15:43 |
|
KlaraLovegood
Elev |
Sant ... Men jag skulle bara äte de som jag var helt säker på smaken.
Du skulle vilja smaka på en Lakrits stav? För ett För ett rationellt sinne är döden när allt kommer omkring, ingenting annat än nästa stora äventyr. 25 jan, 2011 15:46 |
|
Soz
Elev |
Falskt, jag gillar inte lakrits
Du skulle inte vilja smaka en pumpa paj? Sherlockian, Whovian etc. 25 jan, 2011 15:48 |
|
Voldemort/parkbänk
Elev |
Falskt
Du skulle vilja att dumbledore skulle vara arg eller lugn i filmerna när harrys namn dyker upp från flammande bägaren? Han är ju arg, men i boken ska han vara lugn... 25 jan, 2011 16:04 |
|
Julia Grymm
Elev |
Sant, han är alltid lugn
Du skulle vilja att en hippogriff kommer en solig vinter dag och tar din mössa när du är ute på en promenad och flyger sedan sin väg utan att titta bakåt? 25 jan, 2011 16:53 |
|
Soz
Elev |
Sant!
Du skulle bli galet glad om du fick ett brev med grönt bläck ... Miss S. Efternamn ... Sherlockian, Whovian etc. 25 jan, 2011 17:01 |
|
Staz
Elev |
Sant♥
du blir sugen på mat när du läser om elevhemscermonin? WILL<3 25 jan, 2011 17:14 |
|
Soz
Elev |
Sant, speciellt på daim tårta ... vet inte riktigt värför...
Du skulle vilja skriva med bläck och fjäder penna i skolan? Sherlockian, Whovian etc. 25 jan, 2011 17:37 |
|
soratanaka
Elev |
Sant, men det skulle bli jäkligt fult när jag skriver, haha.
Du gillar godis. "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 25 jan, 2011 17:59 |
|
Soz
Elev |
Sant
Du gillar hästar? Sherlockian, Whovian etc. 25 jan, 2011 18:06 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen