Det bästa med Fred & George
Forum > Harry Potter > Det bästa med Fred & George
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Det var jättegulligt ♥♥♥ Men man blev tårögd
12 okt, 2011 21:58 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Det var jättegulligt ♥♥♥ Men man blev tårögd ja, shit, ska nog sova nu btw. ♥♥♥ ![]()
12 okt, 2011 21:59 |
|
grodan-boll
Elev |
Skrivet av si_tonks: ^asså jag vill självklart ha deras autografer men jag skulle nästan vara nöjdare med att bara prata med dem och säga hur glad jag är att dem varit med hela vägen o.s.v ♥ Ja, vad hade man inte gjort för att få säga hur man känner för dom ansikte mot ansikte! SpellHallow44 @ Pottermore http://spellhallow.tumblr.com/ 12 okt, 2011 22:03 |
|
Borttagen
|
Hade gärna spenderat några dagar tillsammans med dem, fast hoppas de inte skulle bli sura om man skulle råka säga Fred och George till dom xD ♥
12 okt, 2011 22:20 |
|
Borttagen
|
Haha, jo xD
Fast jag skulle inte ha några problem med att kalla dem James & Oliver. Eftersom de inte är ginger irl så känns det mer naturligt att säga deras riktiga namn då man ser bilder. Om man däremot ser dem som ginger är det direkt Fred & George 13 okt, 2011 07:44 |
|
Borttagen
|
Precis xD
Men jaa jag har svårt att lära mig namn you know XD 13 okt, 2011 16:04 |
|
Borttagen
|
Haha, har ganska lätt för namn, och det är lättare att se skillnad på dem när de är "icke-ginger" x)
13 okt, 2011 17:06 |
|
Borttagen
|
Jaa, på alla bilder jag ser på dom när de är icke rödhåriga/ginger så kan jag peka ut och säga "Det där är Oliver, och det där är James!" medans mina kompisar blir helt "WTF? Hur klarar du av det?"
13 okt, 2011 17:28 |
|
Borttagen
|
Jag kan ofta se skillnad på dem även med rött hår, man lär sig efter att ha kollat in dem noggrant ^^, ♥
13 okt, 2011 18:40 |
|
Borttagen
|
Ja, det kan man
13 okt, 2011 18:43 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen