Tiden efter Harrys barn [ÖRS]
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Tiden efter Harrys barn [ÖRS]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
- Okej jag är väl inte det då, sa jag argt och satt mig ner på stranden.
10 maj, 2014 19:40 |
|
Lele
Elev |
10 maj, 2014 19:41 |
|
Borttagen
|
- Jag kan inte lova något, sa jag.
10 maj, 2014 19:42 |
|
Lele
Elev |
Okej men om du tar självmord så kommer inte jag att önska tillbaka dig sa jag
Mama, kudos for saying that. For spilling.
10 maj, 2014 19:43 |
|
Borttagen
|
- Och jag lovar att inte ta självmord, sa jag.
10 maj, 2014 19:44 |
|
Lux
Elev |
Jag satt och läste en bok i sällskapsrummet.
Jag bor i en vulkan. 10 maj, 2014 19:46 |
|
Borttagen
|
Jag gick tillbaka till slottet.
10 maj, 2014 19:47 |
|
Lele
Elev |
10 maj, 2014 20:04 |
|
Borttagen
|
Jag gick till sällskapsrummet.
10 maj, 2014 20:05 |
|
Lele
Elev |
10 maj, 2014 20:10 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen