PRS med Julia Ginny Potter och Lollan<3
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PRS med Julia Ginny Potter och Lollan<3
|
Borttagen
|
Jag gick in i ravenclaw tornet och hämtade min nimbus 2000.
Sedan gick v mot quddich planen
22 maj, 2014 10:12
|
|
Borttagen
|
- Hannah vad ska vi göra? Frågade jag.
22 maj, 2014 12:24
|
|
Borttagen
|
24 maj, 2014 12:58
|
|
Borttagen
|
- Jag vet inte så snälla säg, bad jag.
27 maj, 2014 11:19
|
|
Borttagen
|
-Vi ska spela lite quddich! Sa jag
28 maj, 2014 09:33
|
|
Borttagen
|
28 maj, 2014 15:50
|
|
Borttagen
|
-Kom igen sa jag och drog lätt i dig
3 jun, 2014 11:25
|
|
Borttagen
|
- Nej, sa jag argt och gick därifrån.
3 jun, 2014 11:26
|
|
Borttagen
|
3 jun, 2014 11:28
|
|
Borttagen
|
- Jag vill inte, sa jag tyst.
3 jun, 2014 11:36
|
Du får inte svara på den här tråden.